Ga naar inhoud

Konijn eet en drinkt niet meer.


Mellow

Aanbevolen berichten

Dat je het zelf niet doet is prima, daar had ik het niet over.

Wij kunnen niet zien wat er met een dier aan de hand is en dus zullen we altijd als advies moeten geven om naar de DA te gaan.

Ik ga zelf ook niet direct naar de dierenarts als ik een verstopping vermoed, omdat ik er ervaring mee heb. Ik zal mensen die een konijn met een vermoedelijke verstopping hebben echter altijd het advies geven om wel naar een dierenarts te gaan.

Het schijnt dat infacol bij gas in de maag wel degelijk kwaad kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik zeg ook hier boven duidelijk als je het niet zeker weet en niet vertrouwd altijd na een dierenarts gaan, dus dat raad ik mensen ook aan als ze het niet weten:yes:

Ik heb in al die jaren nooit problemen gehad met infacol, maar zo kan elke middel weleens niet goed zijn, metacam is ook zo middel veel mensen zweren erbij met dieren, ik heb daar een nare ervaring mee gehad, en zo zijn er vast wel meer middeltjes wat bij sommige dieren wel kwaad kan en bij sommige niet, dat hou je helaas toch:erf:

Ik gaf het alleen aan als goeie bedoeling, bij mijn dieren werkt het prima, vertrouw je het niet altijd na dierenarts gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .