Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Is er iemand hier die ook een Nokia E72 heeft en mij kan helpen met dingetjes? Zo heb ik na een emailupdate geen Hotmailicoontje meer in het lijstje op mijn startscherm staan. Weet iemand misschien hoe ik die weer terug krijg? Ook zou ik graag het What's App icoontje ergens willen hebben op het startschema. Ik hoor het graag.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Is er iemand hier die ook een Nokia E72 heeft en mij kan helpen met dingetjes? Zo heb ik na een emailupdate geen Hotmailicoontje meer in het lijstje op mijn startscherm staan. Weet iemand misschien hoe ik die weer terug krijg? Ook zou ik graag het What's App icoontje ergens willen hebben op het startschema. Ik hoor het graag.

Mocht het net zo werken als de N97: even in het touchscreen blijven drukken tot je iets ziet met "toevoegen". Dingen die verdwijnen gebeuren bij mij ook helaas redelijk vaak, hier komt er ook geen nokia meer nadat dit abonnement is afgelopen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nokia heeft gewoon service punten door heel Nederland. Je kunt met je toestel en bon heen en je wordt zo geholpen, ideaal!!

En anders even langs de winkel waar je hem hebt gekocht, dat moet geen probleem zijn.

Ik zit zelf in de telecom verkoop, maar vind Nokia juist het beste merk... Die lijken langer te leven.

De Samsung touchscreens vind ik juist rot werken...

bewerkt door Nicky_the
Link naar bericht
Deel via andere websites

Nokia's lijken inderdaad onverwoestbaar. Ik gooi die van mij gemiddeld een keer of drie per dag per ongeluk op de grond en dan ligt hij in drie stukken, maar hij gaat altijd zonder mopperen weer aan. Lief ding is het eigenlijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nokia heeft gewoon service punten door heel Nederland. Je kunt met je toestel en bon heen en je wordt zo geholpen, ideaal!!

En anders even langs de winkel waar je hem hebt gekocht, dat moet geen probleem zijn.

Ik zit zelf in de telecom verkoop, maar vind Nokia juist het beste merk... Die lijken langer te leven.

De Samsung touchscreens vind ik juist rot werken...

De n97 van mij krijgt echt vliegles, onding. En tegen vallen kan hij ook niet, gps is stuk. en hij besluit soms dat hij dingen kan doen zonder mijn toestemming.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb hem 2e hands gekocht via Marktplaats dus garantie heb ik er niet op. Aan een servicepunt heb ik ook al gedacht. Het Hotmailicoon heeft mijn vriend er gelukkig weer op gekregen. Nu het liefst het What's appicoon nog. ;) Ik heb nog nooit een ander merk dan Nokia gehad en ik wil ook niet anders. Mijn vriend heeft nu ook weer een Nokia. Samsung vind ik ook niets. Hele andere kwaliteit geluid enz.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tja, de Samsungtoestellen zien we juist vaak terug. Ik heb 1x zo m'n lach in moeten houden.. Er kwam een mevrouw in de winkel en die had zo'n slide toestel (die dingen waren toen enorm in). Ze had hem elders gekocht, maar wist niet hoe het werkte (wat doe je dan bij ons maar ok). Ze schuift dat toestel open en dat ding springt uit elkaar.. Schroefjes vlogen me om m'n oren.. ik moest zo enorm m'n lach inhouden.. Ik was ook super blij dat ik dat ding niet aangeraakt had :):)

Dat probleem is bekend bij Samsung, daarom verkopen wij die type Samsungs ook niet (nooit gedaan ook).

Samsung is een goedkoop merk, daarom is het zo geliefd bij mensen. Maar ja.. goedkoop = duurkoop? Ik denk van wel..

Maar ik moet eerlijk bekennen dat mijn vriend nu ook een Samsung heeft. Sinds kort. Zijn vorige waterdichte Nokia deed het nog goed, maar van al het vallen werd het hoesje wat stuk en het toestel was onderhand al meer dan 3/4 jaar oud. De Samsung B2100 gaat eruit, de B2710 is de opvolger en dus wordt de B2100 voor dumpprijzen weggedaan.

Tja, wij zijn ook Nederlanders ;)

bewerkt door Nicky_the
Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb voor het eerst een Samsung en die bevalt me prima. Hiervoor jarenlang een LG gehad en hoewel je daar iedereen over hoorde klagen, begon hij bij mij pas na 4,5 jaar kuren te krijgen. Alleen de nieuwe modellen van LG bevielen me niet echt toen ik een telefoon zocht en ik wilde wel een Android.

Ik hoor regelmatig mensen klagen over de smartphones van Nokia. Onverwoestbaar, maar daar heb je niks aan als het systeem niet werkt.. Heb er zelf verder geen ervaring mee.

bewerkt door Dollie
Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh ik hou van mijn Samsung! En moet helemaal niets van Nokia hebben.

Maar het schijnt dat nokia mensen niets met andere toestellen moeten hebben, net als apple mensen alleen daar wat van willen weten, etc etc :P Maar ik merk wel heel duidelijk dat er heel wat mensen zijn (ook ik dus) die het totaal niet kunnen worden met nokia :P Ik snap die dingen niet en vind het maar krengen!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor mij ook een samsung, wil geen ander merk meer sinds ik er een heb geprobeerd. Batterij gaat lang mee (mijn star querty meer dan een week, hij is nu 1,5 jaar oud) en hij heeft vaak de grond geraakt, 1 keer gaf ik hem per ongeluk een zetje na, toen ik hem probeerde te vangen... Heeft hij niks mee geleden.

Mijn broer wilde eerst ook niet anders dan Nokia, maar gaat nu toch over op Samsung, net als zijn vrouw.

Bij mijn nieuwe Samsung (heb een extra, voor bedrijf dat ik ga starten nieuwe gekocht) moet ik om een icoontje van het menu naar het startscherm te krijgen, gewoon het icoontje in het menu vasthouden, dan springt het menu weg en als ik hem dan los laat, staat hij op het startscherm.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ook hier echt geen Nokia meer. ik was ook helemaal fan van nokia, want die deden het tenminste goed. De lg die ik had was drama (dat model stond er ook om bekend) en de samsung die ik jaren terug had kon de t9 functie niet uit en hij sloeg de woorden niet op.... constant ruzie dus.

Daarom wilde ik zeker weer een nokia. Met toestenbord want touchscreen kan ik niet echt wat mee. het was maar even of hij kreeg kuren.... hij kon toepassingen niet open, hij startte zichzelf opnieuw op en hij liep steeds vast. Op een gegeven moment reageerde heel mijn touscreen niet meer en kon hij dus niet meer aan. Nadat hij meerdere malen is opgestuurd heb ik een nieuw toestel gekregen. weer een nokia n97mini. hetzelfde toestel. Mijn vertrouwen was al weg (had al erg veel verhalen gehoord van mensen die dezelfde problemen hadden met het toestel) maar het nieuwe toestel had precies dezelfde kuren...

Dus nokia's zijn onverwoestbaar? De oude modellen misschien, maar de nieuwe smartphones absoluut niet...

Er is toen geregeld dat ik een andere telefoon zou krijgen. helaas weer een nokia. Mijn vriend mocht toen ook een nieuwe telefoon en toen heeft hij die nokia (E7) genomen en ik een htc. Frank gebruik de toepassingen eigenlijk niet dus geen idee hoe deze functioneerd.

Mijn htc bevalt mij prima. helemaal geen problemen mee gehad tot nu toe en werkt veel fijner dan het besturingssysteem van Nokia (symbian) heel veel apps zijn er niet voor symbian of werken maar half. Whats app is er daar 1 van..

En ik geef je groot gelijk Kim. Vrij is Vrij. buiten werktijden wachten ze maar tot de volgende dag als er wat is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nee, want mijn werktelefoon zet ik na 21.00 uur in de avond uit. Privé zet ik nooit uit.

Met een dualsim telefoon heb je 2 telefoonnummers in 1 mobiel. Je kunt ze tegelijk aan hebben of 1 van de 2 aan of beiden uit. Je kunt ook 2 telefoonboeken aanmaken: 1 voor je werk en 1 voor prive.

Het enigste is dus dat je maar 1 toestel nodig hebt ipv 2 ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

En sluiten jullie abonnementen af met een gratis toestel? Bekijk dan eerst wat je vergeleken met een sim only duurder uit bent per maand en vermenigvuldig dit met het aantal maanden van je abonnement (meestal 24). Hoeveel duurder is dat abonnement dan? Wat betaal je voor je toestel als je deze gewoon los koopt?

Ik ben namelijk nog nooit tegen gekomen dat je goedkoper uit was met een duur abonnement met een gratis toestel.. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik doe niet aan abonnementen, ik bel voor minder dan 10 euro per 2 maanden (soms zelfs 3 maanden)... Bij die goedkope abonnementen is het dan vaak ook nog dat je óf smsjes hebt óf belminuten. Dus ik blijf lekker prepaid bellen :he:

Ook geen internet abonnement, ik kan thuis op internet of ergens anders als er open netwerken zijn. Anders maar niet. Kan er mijn geld niet aan uitgeven.

Link naar bericht
Deel via andere websites