Domino Geplaatst: 8 januari 2012 Delen Geplaatst: 8 januari 2012 Hoi hoi,Afgelopen nacht is het konijntje van m'n vriendin door een kat dusdanig toegetakeld dat ze het arme dier heeft moeten laten inslapen. Konijn liep altijd in de tuin rond en had heerlijk de ruimte, de planning voor een maatje was er ook maar helaas heeft het niet zo ver mogen komen. Ze hoorde vreselijk gekrijs en is meteen naar buiten gerend, daar zag ze de kat snel wegrennen de schutting op. Het konijn liep op haar af maar was zo ernstig toegetakeld dat ze niet meer te redden was. Nu vraagt ze zich af wat voor ras erin zit. Ik heb zelf eigenlijk ook geen idee, weet wel dat het een mix is en vind het een hele bijzondere kleuren combinatie. Maar is er iets uit te herleiden?Dit zijn een paar foto's van het beestje: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesss Geplaatst: 8 januari 2012 Delen Geplaatst: 8 januari 2012 Wauw wat een mooi konijn. En wat vreselijk dat hij zo aan zijn einde is moeten komen.Ik heb geen idee wat voor ras het zou kunnen zijn. Maar apart is hij wel! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sjadore Geplaatst: 8 januari 2012 Delen Geplaatst: 8 januari 2012 Wat een prachtig konijntje, wat zonde, zielig en misselijk makend. Heel veel sterkte voor je vriendin xxx Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ehhh Jacq Geplaatst: 8 januari 2012 Delen Geplaatst: 8 januari 2012 dank jullie...en dank aan mijn vriendin Domino voor het plaatsen van dit topic, ik heb me nu ook lid gemaakt en me even voorgesteld... het was een mooi, maar bijzonder sociaal konijn...stampertje had ik haar genoemd...als ze iets niet vertrouwde stampte ze keihard met haar achterpoot tegen de grond...ze had van mij ongeveer 150m2 ruimte gekregen om lekker te rennen, springen, graven en dollen :yes:afgelopen nacht kroop ze heel dicht tegen me aan in de auto op weg naar de dierenarts...mn hart brak zowat, k heb gelukkig afscheid kunnen nemen op een waardige manier en heb haar geaaid en genuffeld tot ver nadat ze heen was...ze is in ieder geval niet eenzaam gestorven... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 8 januari 2012 Delen Geplaatst: 8 januari 2012 Wat naar heel veel sterkte Jacq met het verlies Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ninya Geplaatst: 8 januari 2012 Delen Geplaatst: 8 januari 2012 Wow wat een mooi konijn! Heel veel sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pucks Geplaatst: 8 januari 2012 Delen Geplaatst: 8 januari 2012 Wat een naar verhaal. Veel sterkte gewenst. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NaOomkuuHh Geplaatst: 8 januari 2012 Delen Geplaatst: 8 januari 2012 heel veel sterkteze lijkt een beetje op dit konijn, dit is een donker sepia marterhttp://www.google.nl/imgres?q=donker+sepia+marter&hl=nl&gbv=2&biw=1280&bih=920&tbm=isch&tbnid=9ctxFOXr0W-xWM:&imgrefurl=http://mediatheek.thinkquest.nl/~llb325/slide6.html&docid=XYRBaDA0kMm9EM&imgurl=http://mediatheek.thinkquest.nl/~llb325/Images/marter-midden-sepia.jpg&w=277&h=220&ei=h2IJT_u7H4qVOsuhwNoF&zoom=1&iact=hc&vpx=700&vpy=154&dur=1987&hovh=176&hovw=221&tx=116&ty=95&sig=105584608577461084336&page=1&tbnh=130&tbnw=151&start=0&ndsp=30&ved=1t:429,r:3,s:0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BorLot Geplaatst: 8 januari 2012 Delen Geplaatst: 8 januari 2012 Volgens mij is ze gewoon een mix van heel veel nijnen:) Maar wat een prachtbeestje zeg! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wabbit Geplaatst: 8 januari 2012 Delen Geplaatst: 8 januari 2012 Het was een prachtbeest. Heel veel sterkte met het verlies van je nijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pebbles Geplaatst: 8 januari 2012 Delen Geplaatst: 8 januari 2012 Wat een mooi konijn zeg en dat hij nu net een maatje zou krijgen echt vreslijk dat dit je mooie lieverd overkomen is...fijn dat hij tot het laatst jou liefde heeft mogen voelen....helaas gebeurt dit vaker met konijnen wij geven dan ook altijd het advies om je dieren voor de nacht veilig op te sluiten...er dreigen meer gevaren in de nacht dan je zou denken..Sterkte met het verlies van je mooi konijn.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 8 januari 2012 Delen Geplaatst: 8 januari 2012 Wat naar zeg om jouw konijn op zo'n manier te verliezen. Heel veel sterkte, en Stampertje, rust maar zacht. Misschien een tip voor later : als je een konijn neemt, misschien dan een overdekte ren nemen ipv een heel terrein dat open is. Want als je ren overdekt is en goed is afgesloten, kan er ook niks meer bij, en zo voorkom je dit soort dingen. Maar dat is mijn mening. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ehhh Jacq Geplaatst: 8 januari 2012 Delen Geplaatst: 8 januari 2012 tja, ze had een heel mooi hok met afgesloten ren eronder, alle avonden ging ze ook in haar hok en deed ik het deurtje achter haar dicht, behalve die avond... dat voelt dan helemaal zo cru... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 8 januari 2012 Delen Geplaatst: 8 januari 2012 Oh oke, dat wist ik niet. Sorry. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aniek Geplaatst: 9 januari 2012 Delen Geplaatst: 9 januari 2012 Sterkte met het verlies van je hupsel, verschrikkelijk.Het lijkt mij een beetje qua bouw etc. op een haasdwerg vind ik.http://lh6.ggpht.com/--_qGcaGDeFc/RcYdvUNCdlI/AAAAAAAABNU/TYJUGsXrLXQ/T.T.%252520Utrecht%2525202007%252520087.jpg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluf en Tinus Geplaatst: 9 januari 2012 Delen Geplaatst: 9 januari 2012 Wat een schitterend konijn. Vreselijk dat Stampertje op zo'n nare manier aan zijn einde is gekomen, maar fijn dat hij in ieder geval zo'n goed leven bij je heeft gehad. Sterkte met het verlies van je schatje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten