AnneGrootendorst Geplaatst: 23 december 2011 Delen Geplaatst: 23 december 2011 Echt leuke en maffe foto's allemaal zelf heb ik niet echt een foto van gekke posities, meestal gaan ze snel anders liggen voordat ik m'n foto kan maken... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesss Geplaatst: 23 december 2011 Delen Geplaatst: 23 december 2011 @ Brenda: Haha, zo zit ik graag! Lekker opgevouwen.Maar er zitten hier inderdaad heel leuke foto's tussen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cecelapin Geplaatst: 23 december 2011 Delen Geplaatst: 23 december 2011 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jack en olivia Geplaatst: 26 december 2011 Delen Geplaatst: 26 december 2011 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ChloëC Geplaatst: 7 januari 2012 Delen Geplaatst: 7 januari 2012 Wat een gewéldige foto's allemaal zeg!! Ik wist van sommige houdingen echt niet dat konijnen dat konden doen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wabbit Geplaatst: 7 januari 2012 Delen Geplaatst: 7 januari 2012 Hier nog eentje uit de oude doos. Kodi kon ontzettend lekker luilakken. Hij had dan echt de pootjes zweven in de lucht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesss Geplaatst: 8 januari 2012 Delen Geplaatst: 8 januari 2012 Haha, die Kodi. Iemand met minder verstand van konijnen zou zich rotschrikken van zo'n houding. Hij lag gewoon lekker zijn kleurtje bij te werken in de zon. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Janetd Geplaatst: 8 januari 2012 Delen Geplaatst: 8 januari 2012 Hahahah wat een grappige foto's.Kruimeltje op haar billen is echt te schattig:love:En al die nijntjes op het plankje hahaha:mdr: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wabbit Geplaatst: 8 januari 2012 Delen Geplaatst: 8 januari 2012 Haha, die Kodi. Iemand met minder verstand van konijnen zou zich rotschrikken van zo'n houding. Hij lag gewoon lekker zijn kleurtje bij te werken in de zon.Hij lag ook buiten graag in de zon te bakken. De hele tuin tot zijn beschikking met heel veel schaduwplekken, maar hij lag het liefst in de zon te hijgen. Wegjagen had geen zin; hij liep daarna gewoon weer terug. Pas als hij er genoeg van had, liep hij weer naar binnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loeky Geplaatst: 8 januari 2012 Delen Geplaatst: 8 januari 2012 (aangepast) Wat een geweldige foto's allemaal!!!Ik heb helaas geen foto kunnen maken dat er een caafje op de konijnen lag....Ik had een konijn en dat lag altijd lang uit op het hokje te zonnenbaden:he: 8 januari 2012 aangepast door Loeky meer info Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sophie1990 Geplaatst: 8 januari 2012 Delen Geplaatst: 8 januari 2012 Voetjes luchten:Neko opgerold tussen Vicky en de kistwand Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wabbit Geplaatst: 8 januari 2012 Delen Geplaatst: 8 januari 2012 Voetjes luchten:Zeker last van zweetvoetjes. :mdr::beurk: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daniellespring Geplaatst: 10 januari 2012 Delen Geplaatst: 10 januari 2012 " Chillin' in de zon " Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
KonijntjePuck Geplaatst: 10 januari 2012 Delen Geplaatst: 10 januari 2012 http://www.mijnalbum.nl/Foto-3L3WIT4E-D.jpg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PYT Geplaatst: 10 januari 2012 Delen Geplaatst: 10 januari 2012 Haha gekke konijntjes! Maar daarom houden we van ze Ik heb er ook een paar gevonden.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pucks Geplaatst: 10 januari 2012 Delen Geplaatst: 10 januari 2012 Zooo grappig om te zien allemaal! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xlottxx Geplaatst: 20 januari 2012 Delen Geplaatst: 20 januari 2012 wat een leuke foto's Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
brenniiej Geplaatst: 24 januari 2012 Delen Geplaatst: 24 januari 2012 niet echt een vreemde houding maar vond hem wel grappig:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petraatje Geplaatst: 24 januari 2012 Delen Geplaatst: 24 januari 2012 sorry maar de foto is niet zo scherp maar moesten m heel snel makenWHAHAHA :rofl: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mon Geplaatst: 24 januari 2012 Delen Geplaatst: 24 januari 2012 Aaaahhw wat leuk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tantefie Geplaatst: 1 februari 2012 Delen Geplaatst: 1 februari 2012 Best vreemd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PaulaW Geplaatst: 1 februari 2012 Delen Geplaatst: 1 februari 2012 goed idee domino levert een hoop leuke foto s op:mdr: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
brenda Geplaatst: 2 februari 2012 Delen Geplaatst: 2 februari 2012 Best vreemdhihi alsof hij aan dat 'haakje' vast zit hahahah Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 2 februari 2012 Delen Geplaatst: 2 februari 2012 InderdaadOf hij zo opgetildt wordt hahahahahahahahahihi alsof hij aan dat 'haakje' vast zit hahahah Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tantefie Geplaatst: 2 februari 2012 Delen Geplaatst: 2 februari 2012 Deze foto plaatste ik een keer op een forum En ik noemde hem " Gijs voor Gaas ", want Gijs lag wel erg relaxed te slapen , maar op het forum dachten ze dat het om een dood konijn ging en dat ik dus een sarcastisch plaatje op het forum wilde zetten ,ze hebben hem daarom verwijderd hahaha Gijs is nu wel dood maar op de foto sliep hij lekker . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.