Spring naar bijdragen
caviastal de Heenweg

Mijn zorgenkindje

Recommended Posts

Op 28 april is dit kleine mannetje geboren het woog toen maar 60 gram terwijl zn zusjes daar ver boven zaten,hij was te zwak om te drinken,en zn moeder wilde niets van em weten(het was ook haar eerste nestje dus ze zal er ook niet veel raad mee geweten hebben)Ik ben direct begonnen met bijvoeren en heb hem bij een ander nest geplaatst van mn zwarte caaf die 2 dagen eerder bevallen was van een 4ling,ze heeft helaas niet voldoende melk om ook hem nog is te voeden al drinkt ie wel regelmatig bij haar,maar als ik stop met bijvoeren valt hij gelijk weer af dus ben toch bang dat hij te weinig binnekrijgt.Inmiddels is hij nu 3 weken oud en begint echt op een caafje te lijken in plaats van een muis (waar ik em eerst wel op vond lijken)

Inmiddels weegt ie bijna 140 gram,is nog wel te weinig maar ja dat is meestal als ze met de hand worden grootgebracht

Inmiddels heeft hij ook een naam: TRISTAN

hier wat foto's hoe die eerst was en hoe die nu is.

imag0012small2ef.jpg

imag00010ug.jpg

imag0006small4kt.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ach wat een liefje om te zien zeg! Wat een dapper ventje ook, een mooie passende naam heeft hij!

Goed van je dat je zo voor hem aan het zorgen bent! Mooi natuurlijk ook dat hij bij de andere caviamoeder kon drinken, zo krijgt hij tenminste nog wat echte moedermelk binnen ook naast de voeding die jij hem geeft. Ik hoop dat hij het helemaal gaat redden!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op de laatste foto ziet hij er goed uit! Veel succes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een verschil tussen de eerste en de laatste foto!! Super!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .