Ga naar inhoud

Animal Event 2012: 4, 5 en 6 mei!

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

ben ook geweest, de damens van BB vond ik maar sagerijnig achter het tafeltje zitten ( sorry ladies !)

helaas door de regen was ik snel weer vertrokken

( met volle tassen proefmonsters voor K&H)

Het was leuk geweest al je je ook even had voorgesteld.

Ik zat mee achter de stand en heb helemaal geen chagrijnige mensen gezien (toch niet achter de stand)... Alleen mensen die het met momenten ijskoud hadden :penguin:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het was leuk geweest al je je ook even had voorgesteld.

Ik zat mee achter de stand en heb helemaal geen chagrijnige mensen gezien (toch niet achter de stand)... Alleen mensen die het met momenten ijskoud hadden :penguin:.

ben daar niet zo goed in haha, ik was er al ''vroeg'' rond half 11 ofzo, mn moeder stond aan jullie foldertjes te plukken omdat ik dat mee zou kunnen nemen, toen zei ik mam ik ben hier lid van haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben er de hele vrijdag geweest en heb het enorm naar mijn zin gehad. Maar ik ben dan ook erg hondenmens haha. Geweldig leuke demo's gezien, enorm goed kunnen shoppen voor al mijn dieren en erg gezellige dag gehad. Wij hadden ook prachtig weer en de hond kon lekker mee. Ik vond het super dat het zo groots opgezet was. Vind het ideaal meer loopafstand te hebben omdat je dan ook beter overal rond kan kijken i.p.v. hutje mutje rond te banjeren. ben niet bij de klein dieren geweest omdat ik mijn hond niet af wilde geven als het niet perce nodig was aan iemand anders. HIj is enorm leuk, lief en aardig maar zeer lomp en onbehouden en wil geen problemen hebben vandaar. Wel langs de boeren afdeling gelopen en daar zat weer iemand achter een tafel met nijnen, kippen, eenden e.d. en vind het enorm jammer dat die er weer mocht komen. Volgens mij als ik het goed zag (en anders SORRY) dezelfde als 2 jaar geleden en toen had hij ook nijnen bij met ontstoken ogen e.d. Echter heb dit jaar niet dichtbij geweest omdat we al op afstand moesten blijven omdat we honden bij hadden (dat vond ik weer heel netjes dat ze daar extra voor waarschuwden want we zagen die dieren niet zitten).

Voor mij is het zeker weer voor herhaling vatbaar. Van de 6 jaren ben ik 5 jaren 1 dag langs geweest en geen seconde spijt gehad. Ik ga voor demo's en shoppen en altijd weer leuk alles te zien. Nu voor het eerst mijn hond mee genomen en ook dat is heel goed bevallen aan beide kanten. Samen enorm genoten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .