Yvonne_waal Geplaatst: 4 mei 2012 Delen Geplaatst: 4 mei 2012 Wil iemand nog een kaartje voor het animel event?Ik heb er eentje teveel besteld per ongeluk.Bij mij is hij goedkoper dan via de site! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 4 mei 2012 Delen Geplaatst: 4 mei 2012 Ik ga zondag met een vriendin en wij kopen de kaartjes aan de kassa. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bino&dido Geplaatst: 5 mei 2012 Delen Geplaatst: 5 mei 2012 ik ga nu:D Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yvonne_waal Geplaatst: 5 mei 2012 Delen Geplaatst: 5 mei 2012 Ik ga zondag met een vriendin en wij kopen de kaartjes aan de kassa.Als je wilt kun je er eentje van mij overnemen.Aan de kassa zijn ze 13 euro, ik doe die van mij weg voor ongeveer 10 euro.Ik hoor het wel als je interesse hebt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bino&dido Geplaatst: 5 mei 2012 Delen Geplaatst: 5 mei 2012 Ben vandaag geweest:D Vond het erg leuk, heel veel honden te zien en ook (bijna) alle stands zijn voor honden. Het was heel gezellig ondanks de regen. Ben gaan kijken bij high five met je konijn, erg leuk om te zien hoe zij haar konijnen heeft getraind. Voor alleen de konijnen hoef je zeker niet te gaan (waren er maar 5 ofzo), je interesse moet ook uitgaan naar paarden, honden of katten.. Wie zin heeft kan morgen nog gaan kijken! Het is erg groot, wij zijn nog aardig doorgelopen en hebben er al 2,5uur over gedaan.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knijtje Geplaatst: 5 mei 2012 Delen Geplaatst: 5 mei 2012 Ik ben ook juist terug thuis. Ik vond het wel een beetje tegenslagen ten opzichte van vorig jaar, ik kan niet echt zeggen waarom. Ik zal de foto's binnenkort ook eens uploaden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tash Geplaatst: 5 mei 2012 Delen Geplaatst: 5 mei 2012 ben ook geweest, de damens van BB vond ik maar sagerijnig achter het tafeltje zitten ( sorry ladies !)helaas door de regen was ik snel weer vertrokken( met volle tassen proefmonsters voor K&H) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 5 mei 2012 Delen Geplaatst: 5 mei 2012 Als je wilt kun je er eentje van mij overnemen.Aan de kassa zijn ze 13 euro, ik doe die van mij weg voor ongeveer 10 euro.Ik hoor het wel als je interesse hebtAls we elkaar toevallig treffen bij de ingang morgen.Ik ben blond, zwarte jas, degene die bij mij is, heeft bruin haar.Ik kom aanrijden in een blauw golfje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yvonne_waal Geplaatst: 5 mei 2012 Delen Geplaatst: 5 mei 2012 Als we elkaar toevallig treffen bij de ingang morgen.Ik ben blond, zwarte jas, degene die bij mij is, heeft bruin haar.Ik kom aanrijden in een blauw golfje.Ik zal erop letten.Mocht ik u morgen zien zal ik u aanspreken. Dan kan ik u er misschien een plezier mee doen.Ik heb zelf donkerblond haar, wollen ruitjesjas met paars en zwart. Ik ben met 2 andere meiden (allebei bruin haar) en een vrij lange jongen.Mijn naam is yvonne, als u die roept en ik kijk om weet u dat ik het ben Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
juudjuhlove Geplaatst: 5 mei 2012 Delen Geplaatst: 5 mei 2012 Ik vond het vies tegenvallen!Het terrein was te groot voor het evenement, je kon niet even van de ene piste naar de andere en de sfeer is gewoon weg.Het staat allemaal veel te gespreid, erg jammer, geef mij het safaripark maar!Maar wel gezellig met die BB'ers!En verder was leuk hoor, maar ten opzichte van voorgaande jaren... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaantjeDonsjeVeertje Geplaatst: 6 mei 2012 Delen Geplaatst: 6 mei 2012 Hallo BB-ers!!!Samen met mijn vriend ben ik gisteren naar het Animal Event geweest. Het was ondanks de regen een superleuke dag. We hebben zeker ook de BB stand bezocht en de Workshops van Bernice gevolgd. Haar boek had ik al. Wat een leuke en grote konijnen heeft zij. Na het zien van de 'proef' met de spelletjes hebben we zelf ook zo'n spelletje gekocht bij een stand.. gisteren was het de beurt aan onze kat om ermee te spelen. Nu staat het spel buiten bij de konijnen: Door blokjes aan de kant te duwen komen ze bij het snoepje of de peterselie! Op het Animal Event hebben we echt veel gezien, schitterende hondenrassen, raskatjes en een hele schattige Alpaca, mooie uilen, papegaaien en nog veel meer. Ik vond een superleuk event. Ik ben benieuwd wie er nog meer allemaal waren en wat jullie van Animal Event vonden?! Groetjes,Danielle:bunny3: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
doortjepingu Geplaatst: 6 mei 2012 Delen Geplaatst: 6 mei 2012 Ben er niet geweest, maar lijkt me wel erg leuk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 6 mei 2012 Delen Geplaatst: 6 mei 2012 Wij zijn ook weer opweg naar huis. Ondanks dat het event minder was dan vorig jaar heb ik het erg gezellig gehad MAar er was inderdaad erg veel hond en erg weinig kat en kleine dieren. Erg jammer. Ook vond ik het vorig jaar in het safaripark leuker. Idd meer sfeer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 6 mei 2012 Delen Geplaatst: 6 mei 2012 Ik ben vorig jaar niet geweest, maar heb het dit jaar erg naar mijn zin gehad.Even bij de BB stand gestaan om op Wupsie te wachten, daar kreeg ik van Evee een heerlijk cake'je die Gnarfje had gemaakt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lilabella Geplaatst: 6 mei 2012 Delen Geplaatst: 6 mei 2012 Aaaah ben niet geweest:( Volgend jaar maar eens ouders smeken... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niepie Geplaatst: 6 mei 2012 Delen Geplaatst: 6 mei 2012 Ik ben er dit jaar niet geweest vanwege het weer helaas. Twee jaar geleden ben ik er wel geweest, echt super leuk evenement! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluf en Tinus Geplaatst: 7 mei 2012 Delen Geplaatst: 7 mei 2012 Ben zaterdag geweest, maar het was helaas niet echt wat ik gehoopt had... Heel veel honden, weinig katten en andere dieren. Maar volgend jaar gewoon weer proberen en hopen op beter weer, want ik ben ziek aan het worden van het kletsnat regenen en op een kluitje staan met heel veel mensen en dieren. Voor de BB stand zou ik nog wel wat tips willen geven om het wat aantrekkelijker te maken voor de mensen om te komen kijken/informatie te halen. Er is nog wel wat te winnen tegenover de trainingen van Bernice Muntz Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 7 mei 2012 Delen Geplaatst: 7 mei 2012 Oh Janet, ik heb je helemaal niet gezien :oh: Jammer hoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
juudjuhlove Geplaatst: 7 mei 2012 Delen Geplaatst: 7 mei 2012 Hihi ik heb Janet wel gezien en hoe...Staat daar een heel verhaal tegen me af te steken zonder te weten wie ik ben...Dat was best grappig, vond ik zelf :mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluf en Tinus Geplaatst: 7 mei 2012 Delen Geplaatst: 7 mei 2012 Genant was het.... Pas toen je vroeg of ik je niet herkende zag ik het, want tot die tijd was ik vooral gefocused op die snoepige konijnen. Was niet echt een van m'n beste momenten van de dag Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 7 mei 2012 Delen Geplaatst: 7 mei 2012 Ja met dat kletsen heeft Janet absoluut geen probleem hoor :mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluf en Tinus Geplaatst: 7 mei 2012 Delen Geplaatst: 7 mei 2012 Nee, dan Janneke, die heeft het altijd nogal moeilijk met "small talk" Wrijf het er maar lekker in, hoor. Ik kan het hebben :mdr: Overigens jammer dat ik niet meer BB-ers heb getroffen, maar mijn lieve Frank had ook nauwelijks geduld om ergens stil te blijven staan en zijn allergie hielp ook niet echt mee... Volgende keer ga ik lekker alleen of met een BB-er! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elnienkjo Geplaatst: 7 mei 2012 Delen Geplaatst: 7 mei 2012 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 7 mei 2012 Delen Geplaatst: 7 mei 2012 Ik ben zo'n stil verlegen typetje :rofl: Maar moet zeggen dat ik buiten de mensen bij de stand ook weinig BBers heb gezien. Alleen Lilian en haar Frank, Lieke en niet te vergeten 2 echt verlegen meisjes. Knijntje en Wizzeke. :he: Die zijn natuurlijk niet niet te herkennen met een groot aandeel in het foto van jezelf topic :mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 7 mei 2012 Delen Geplaatst: 7 mei 2012 Ik vond het erg gezellig. Maar het evenement zelf dit jaar tegenvallen. Wat minder sfeer als in de iets kleinere opzet in het safaripark zelf. Het weekend niet tactisch gekozen, met en bevrijdingsdag erin en gee nscholendag dit jaar. De combinatie vond ik gewoon meer toevoegen zowel voor AE als voor het Park. Ben tussendoor een paar keer rond gelopen maar vond voor mij zelf eigenlijk niets interresant.Wel me een weekend goed geamuseerd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten