Ga naar inhoud

Animal Event 2012: 4, 5 en 6 mei!

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

• Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik alleen het event, omdat toen ik vorig jaar met schoon ging te geen eens tijd was om het park in te gaan ( wegens de trainingen ect die er toen ook gegeven waren) gezien het dit jaar groter is ( ander terrein) heb ik daar bewust voor gekozen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga ook alleen naar het event. Aangezien het groter is dan vorig jaar. En ik vorig jaar eigenlijk ook alleen maar op het event ben geweest. En ik moet 2,5 uur reizen. En ook 2,5 uur terug. Dus als ik dan alles gezien heb, ben ik nog op een redelijke tijd thuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijk ga ik ook, maar dat is nog niet zeker. Als ik ga wordt het zondag en dan alleen Animal Event, niet de dierentuin. Als ik die dierentuin in ga, heb ik als ze gaan sluiten pas alles gezien (bussafari, bootsafari, wandelen....). Dus dat gaat niet lukken op 1 dag beide bezoeken.

Misschien kom ik met een vriendin, misschien alleen, misschien met mijn nichtje van bijna 2... Of ik kom niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste bunny's

ik ga zaterdag lekker gezellig met men zussie, ben benieuwd dit word de eerste keer en we hebben er erg veel zin in samen, misschien een rare vraag maar is er ook veel van konijnen want las een beetje bij animal event met de stands voor konijnen zijn er maar een paar in vergelijking met honden en katten.

maar ben benieuwd.

tot zaterdag voor degenen die ook gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet hoe het dit jaar is, maar konijnen zijn wel aardig in de minderheid. Zoiezo de kleine dieren. Zoals vogels en reptielen en knagers enzo. Hopelijk is daar wat meer van te zien dit jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .