knijtje Geplaatst: 20 januari 2012 Delen Geplaatst: 20 januari 2012 Oh oke bedankt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 20 januari 2012 Delen Geplaatst: 20 januari 2012 hihi stond er vrij duidelijk haha , zal vader binnekort vragen ook wel een dierenmens...... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knijtje Geplaatst: 20 januari 2012 Delen Geplaatst: 20 januari 2012 Ow oke Dat had ik niet gezien dan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bino&dido Geplaatst: 28 januari 2012 Delen Geplaatst: 28 januari 2012 Ik ga zeker wel even kijken:D Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jikke Geplaatst: 1 februari 2012 Delen Geplaatst: 1 februari 2012 Zijn er hier ook mensen van plan naar Animal Event te gaan? DIt jaar schijnbaar nog groter met nog meer informatie http://www.animalevent.nl/public/standardItem.aspx?id=245&ids=/179/199/245/ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cleo+jappany Geplaatst: 5 februari 2012 Delen Geplaatst: 5 februari 2012 Ik ben in ierland op die tijd :( en het was vorig jaar zo leuk! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jikke Geplaatst: 5 februari 2012 Delen Geplaatst: 5 februari 2012 voor sommigen die hopen dat het volg. jaar dichterbij is, animal event wordt tot op heden altijd op dezelfde locatie gehouden. Dit jaar dus dan naast het park normaal in het eerste deel van het park. Ik ben zelf heel blij dat het nu anders is. NOrmaal gingen we namelijk het park nog in en konden we geen hond(en) mee nemen. Nu is het apart en kan ik dus gezellig 1 van mijn honden meenemen. Is die ook gelijk weer een dag uit. Wij moeten nu eens niet zover rijden maar afstand maakt mij totraal niet uit!!!!Ik maak (als het lukt om te gaan) dat we er zijn als het open gaat met kaarten uit voorverkoop (dan kan je zo doorlopen haha) en we gaan pas weg als het weer sluit. Altijd zo enorm veel te doen en te zien dat we die hele dag echt nodig hebben. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lilabella Geplaatst: 19 februari 2012 Delen Geplaatst: 19 februari 2012 Ik wil echt zoooo graag, kan paps en mams wel heeeeel leif aankijken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
babsske Geplaatst: 21 maart 2012 Delen Geplaatst: 21 maart 2012 ik kom wel naar de beekse bergen voor het animal event nog nooit geweest dus ben benieuwd,vroeger heb ik wel een maandblad van kids voor animals ontvangen haha vond ik vroeger kei vet haha tot daar lieve schatten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vaantje Geplaatst: 25 maart 2012 Delen Geplaatst: 25 maart 2012 Ben er al meerdere keren geweest. Altijd een leuk event gevonden. Dit jaar sta ik er op vrijdag met de stand van amivedi! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elnienkjo Geplaatst: 17 april 2012 Delen Geplaatst: 17 april 2012 Het schiet al op! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tash Geplaatst: 17 april 2012 Delen Geplaatst: 17 april 2012 ich bin dabei ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 17 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2012 Wij staan er alle drie de dagen gezellig met onze stand. Ik neem gezellig de konijnen van de kinderboerderij weer mee, zodat we een publiekstrekker bij hebben en het makkelijker is om mensen aan te spreken bij de stand. Mocht je trouwens langs de stand lopen, stel je wel voor he?! Wij weten van veel mensen niet hoe ze er uit zien en als je niets zegt weten niet dat jij het was! We bijten niet, dus gewoon eventjes wat zeggen! Wij vinden het altijd leuk om de mensen te ontmoeten van het forum! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 18 april 2012 Delen Geplaatst: 18 april 2012 ik moet dat weekend helaas werken ik zal nog even kijken of ik wat kan ruilen, maar ik ben bang van niet... Maar voor volgens jaar zet ik alvast in de agenda haha, dan MOET ik vrij zijn :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yls Geplaatst: 18 april 2012 Delen Geplaatst: 18 april 2012 Ik ben vorig jaar geweest omdat dat moest van school, en dat was zo leuk, ik ga dit jaar weer. Met was klasgenoten en vrienden. Lekker allemaal gratis spullen enzo. En al die gave dieren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 18 april 2012 Delen Geplaatst: 18 april 2012 Ik zit te twijfelen of ik op vrijdag ga. Gaat er nog iemand anders dan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elnienkjo Geplaatst: 18 april 2012 Delen Geplaatst: 18 april 2012 Als ik ga, ga ik in het weekend. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yls Geplaatst: 18 april 2012 Delen Geplaatst: 18 april 2012 Ik ga op vrijdag. Dan kan ik gratis reizen. Anders kost het me een vermogen om er te komen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 18 april 2012 Delen Geplaatst: 18 april 2012 Ik ga waarschijnlijk ook zaterdag, maar dat is nog niet zeker. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bino&dido Geplaatst: 19 april 2012 Delen Geplaatst: 19 april 2012 Ik ga denk ik ook op zaterdag, zat te kijken om kaartjes te kopen in de voorverkoop. Maar vind dat dit wel echt heel weinig scheelt. Weet iemand of de rijen voor de kassa echt heel lang zijn? Want dan koop ik wel effe alvast kaartjes.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 19 april 2012 Delen Geplaatst: 19 april 2012 Wij konden vorig jaar gewoon doorlopen terwijl er wel rijen stonden. Geen idee of die echt lang waren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moniek Geplaatst: 21 april 2012 Delen Geplaatst: 21 april 2012 Mijn broer en zijn vriendin hebben gratis kaartjes gekregen voor de zondag. En nu mogen mijn vader en ik ook mee! Lijkt me erg leuk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 24 april 2012 Delen Geplaatst: 24 april 2012 :bounce: er wil iemand met mij ruilen!!:bounce: nu moet het nog goedgekeurd worden, maar anders kan ik dus ook heen!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluf en Tinus Geplaatst: 26 april 2012 Delen Geplaatst: 26 april 2012 Ben toevallig afgelopen weekend in Hilvarenbeek geweest en de reisafstand viel reuze mee, dus ik ga ook een dagje plannen. Wie weet krijg ik Frank deze keer ook wel mee (desnoods mag hij naar Museumbrouwerij De Roos...) Ben erg benieuwd! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petraatje Geplaatst: 26 april 2012 Delen Geplaatst: 26 april 2012 Ja leuk! Op zaterdag taan ^^Ik heb kaartjes in de voorverkoop gekocht. Niet perse goedkoper want er komen nog kosten van ideal bij... Raar maar waar, maar vind het fijn van te voren kaartjes te hebben:) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten