Ga naar inhoud

Animal Event 2012: 4, 5 en 6 mei!

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

• Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

voor sommigen die hopen dat het volg. jaar dichterbij is, animal event wordt tot op heden altijd op dezelfde locatie gehouden. Dit jaar dus dan naast het park normaal in het eerste deel van het park.

Ik ben zelf heel blij dat het nu anders is. NOrmaal gingen we namelijk het park nog in en konden we geen hond(en) mee nemen. Nu is het apart en kan ik dus gezellig 1 van mijn honden meenemen. Is die ook gelijk weer een dag uit. Wij moeten nu eens niet zover rijden maar afstand maakt mij totraal niet uit!!!!

Ik maak (als het lukt om te gaan) dat we er zijn als het open gaat met kaarten uit voorverkoop (dan kan je zo doorlopen haha) en we gaan pas weg als het weer sluit. Altijd zo enorm veel te doen en te zien dat we die hele dag echt nodig hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 4 weken later...

Wij staan er alle drie de dagen gezellig met onze stand. Ik neem gezellig de konijnen van de kinderboerderij weer mee, zodat we een publiekstrekker bij hebben en het makkelijker is om mensen aan te spreken bij de stand.

Mocht je trouwens langs de stand lopen, stel je wel voor he?! Wij weten van veel mensen niet hoe ze er uit zien en als je niets zegt weten niet dat jij het was! We bijten niet, dus gewoon eventjes wat zeggen! :) Wij vinden het altijd leuk om de mensen te ontmoeten van het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .