Evee Geplaatst: 28 november 2011 Delen Geplaatst: 28 november 2011 Zet de datums maar alvast in jullie agenda's; 4, 5 en 6 mei 2012 is het weer Animal Event!Dit keer is de locatie wel iets anders, het is nu in Event Center Beekse Bergen.Of de bunnybunch stand weer aanwezig zal zijn is nog niet zeker, maar wij hopen zelf van wel. Natuurlijk hopen we ook weer op een flinke opkomst van Bunnybunch leden, zodat we er weer een soort van meeting van kunnen maken. Meer informatie op:http://www.animalevent.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 28 november 2011 Delen Geplaatst: 28 november 2011 wil al jaren eens helaas met het OV veel te ver weg , en weet niet hoe het prive dan zit.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wizzeke Geplaatst: 28 november 2011 Delen Geplaatst: 28 november 2011 Ik ga wss met Knijtje Wanneer weten we nog niet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 28 november 2011 Delen Geplaatst: 28 november 2011 Ik ga denk ik ook weer. Was dit jaar erg leuk en gezellig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 2 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2011 Ik heb bericht gehad dat we er ook komend jaar weer bij mogen zijn!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunny_l0ve Geplaatst: 26 december 2011 Delen Geplaatst: 26 december 2011 Leuk! Ik ga waarschijnlijk ook weer dit jaar, ik moet nog even kijken wie er mee gaat. Dit keer zal ik niet stiekem 'undercover' langs de BB-stand lopen maar even gezellig een praatje maken :he:Vorig jaar mocht dat niet.... krijg je met een ongeduldige zus die paardengek is! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lilabella Geplaatst: 27 december 2011 Delen Geplaatst: 27 december 2011 Ik wil met jnanis, maaaar dat mag vast niet:( Mss kan het nog, zal wel zien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 28 december 2011 Delen Geplaatst: 28 december 2011 Oh geweldig. Het staat al in mijn agenda hoor :yes: De meeting vorig jaar was idd heel erg gezellig. :mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knijtje Geplaatst: 28 december 2011 Delen Geplaatst: 28 december 2011 Ik denk niet dat ik dit keer erbij kan zijn :frown: Want ik ga op skireis met school, maar ik moet het nog even nakijken... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 28 december 2011 Delen Geplaatst: 28 december 2011 Oh geweldig. Het staat al in mijn agenda hoor :yes: De meeting vorig jaar was idd heel erg gezellig. :mdr:Dat was het zeker. :mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knijtje Geplaatst: 28 december 2011 Delen Geplaatst: 28 december 2011 Oke, ik heb helemaal verkeerd gekeken, blijkbaar is het AE in mei en niet in april Dus ik kan er wel bijzijn, hoogstwaarschijnlijk samen met Wizzeke Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 28 december 2011 Delen Geplaatst: 28 december 2011 Oohh das wel gezellig Knijtje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 28 december 2011 Delen Geplaatst: 28 december 2011 ik denk dat ik mijn ouders maar moet strikken.... wil super graag , 2013 AE in het noorden? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NaOomkuuHh Geplaatst: 28 december 2011 Delen Geplaatst: 28 december 2011 neee, doe maar onderin brabant ergens :yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lilabella Geplaatst: 31 december 2011 Delen Geplaatst: 31 december 2011 (aangepast) Waar ligt beekse bergen eigk? Want als het dichtbij is met de trein, en jnanis ook mag, ga ik mss mss mss met jnanisssss! 31 december 2011 aangepast door Lilabella leeg bericht Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knijtje Geplaatst: 31 december 2011 Delen Geplaatst: 31 december 2011 Safaripark Beekse Bergen ligt tussen Tilburg en Hilvarenbeek in het zuiden van Nederland, provincie Noord-Brabant.Komt van Google Maps trouwens. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 31 december 2011 Delen Geplaatst: 31 december 2011 (aangepast) ik geloof dat tilburg vanaf heerenveen al dik 3 uur is , niet te doen eigenlijk 31 december 2011 aangepast door TakkieUtopiaKerst Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lilabella Geplaatst: 31 december 2011 Delen Geplaatst: 31 december 2011 Vanaf Winsum naar Beekse bergen is hoeveel uur rijden? En Zwolle naar beekse bergen? Kunnen Am en ik mss samen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knijtje Geplaatst: 31 december 2011 Delen Geplaatst: 31 december 2011 Er bestaat zoiets als Google Maps Maar het is 300 kilometer en 3 uur rijden ongeveer.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lilabella Geplaatst: 6 januari 2012 Delen Geplaatst: 6 januari 2012 He, dan moet ik het nog even zien, maar ik ga kijken in mijn agenda, hopenlijk kan ik er eens een keer bijzijn, denk niet dit jaar, maar volgend jaar hopenlijk wel, doe dan maar wat dichterbij! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petraatje Geplaatst: 10 januari 2012 Delen Geplaatst: 10 januari 2012 Vorig jaar kwam ik er net te laat achter, dus dit jaar ga ik zeker proberen aanwezig te zijn! Leuk! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martje Geplaatst: 10 januari 2012 Delen Geplaatst: 10 januari 2012 Is wat te ver weg helaas. bij gebrek aan vervoer.Kan broer eens lief aankijken, maar betwijfel of ie er in trapt... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesss Geplaatst: 19 januari 2012 Delen Geplaatst: 19 januari 2012 Joepie! Beekse Bergen...Daar heb ik nog gewerkt in een donker verleden. Je kunt er komen door vanaf centraal station Tilburg de lijnbus te pakken.Is echt te ver van het station om te lopen.Eens kijken of ik ook kan gaan dit jaar. Familie woont in Hilvarenbeek dus dat moet goedkomen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knijtje Geplaatst: 20 januari 2012 Delen Geplaatst: 20 januari 2012 Weet iemand hoeveel de tickets kosten? Ik vind dat namelijk nergens Want je hebt nu ook gewone, en combotickets dacht ik, en ik weet niet meer hoeveel die van vorig jaar waren Alvast bedankt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 20 januari 2012 Delen Geplaatst: 20 januari 2012 De voorverkoop van Animal Event start op 1 februari De entreeprijzen in de voorverkoop vanaf 1 februari:Volwassenen € 12,-Kinderen tot 12 jaar € 10,-Combinatiekaart Animal Event-Safaripark: € 21,- (voor zowel kinderen als volwassenen)Kinderen tot 3 jaar gratis entree Ben je in het bezit van een actiecode? (alleen geldig in de voorverkoop)Volwassenen: € 10,80Kinderen tot 12 jaar € 9,20Combinatiekaarten Animal Event-Safaripark zijn niet mogelijk met een actiecodeKies voor de optie kortingskaart en vul de actiecode in. De entreeprijzen aan de kassa zijn:Volwassenen: € 13,50Kinderen tot 12 jaar: € 11,50Combinatiekaart Animal Event-Safaripark: € 23,- (voor zowel kinderen als volwassenen)Uitrijmunt: € 5,-Kinderen tot 3 jaar gratis entree Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten