Ga naar inhoud

Babbel heeft gas


Domino

Aanbevolen berichten

Zucht, toen ik net thuis kwam merkte ik dat Babbel niks wilde eten. Ze stampte ook en ik hoorde haar buik enorm rommelen.

Ze zit nu op m'n schoot en heeft de nodige medicijnen gehad. Ook masseer ik haar buik regelmatig....

Kan ik nog wat doen? Of is het nu maar afwachten? Ze is op zich nog wel levendig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*gaaaaap* toen ik beneden kwam zat ze in het hok en ik hoorde haar buik weer rommelen. Gas was dus weer terug, dus weer masseren en equate gegeven. Ik heb net de dierenarts ook maar gebeld, die belt me zo terug. Maar ze is inene zich gaan wassen en heeft volgens mij een paar brokjes SS gegeten. Er zit weer iets meer pit inene in. Haar buik voelt ook weer iets dunner. Het is heel wisselend. Ze loopt wel wat rond nu, dus dat is wel een goed teken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ze hebben gistermorgen een heel klein stukje brood gehad, maar dat was echt niet veel. En normaal heeft ze daar ook geen last van. Vorige week toen ze last had, had ze al helemaal niks raars gehad.

Ik had nog een kopje met water staan met een spuitje erin. Daar hebben Banjer en Babbel net beide uit gedronken. En ze is zich nu nog steeds aan het wassen. Dus dat is wel een goed teken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze heeft ook honger geloof ik. Loopt nu overal te zoeken naar eten en is zich wederom aan het poetsen. Ook is ze lekker aan het rondlopen. Het lijkt erop alsof ze er inene doorheen is!! Ik ben zo blij!

Haar temperatuur was trouwens 37, niet heel slecht maar mocht ietjes hoger. Maar ik denk dat het nu wel beter is gezien haar gedrag. :) :bounce: Het was volgens mij een behoorlijke gasaanval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of je nog Equate bent door blijven geven maar dat kun je beter wel doen en vandaag ook nog een paar keer. Ik doe dat ook altijd bij Binky nog voor de zekerheid. Eerst om de 2 uur en dan om de 3 uur bijv. En ook niet te snel stoppen met de darmstimulerende middelen. Die moet je ook afbouwen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .