Spring naar bijdragen
doedels

voorstelronde...

Recommended Posts

.. dit is wel erg offtopic ..:offtopic: Ik wil het wel graag delen met jullie->:sorry:ZaZa...

Ik heb ZaZa 'blind' taart laten eten op haar schoolafscheid. Blinddoekje voor en proberen om een stuk taart naar binnen te werken.(dat levert mooie foto's op) Na een reeks van BELACHELIJKE spelletjes heeft onze ZaZa toch maar mooi de 1e prijs gewonnen. En toen was de vraag; waar is de rest van de taart gebleven?? Stiekem opgegeten door onze kinderen....weg taart..:blink:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hahaha, zit je over mij te roddelen Doedels ?????

Ik heb geleden die middag........

Ten overstane van jan en alleman mocht ik met een oranje kinderduikbrilletje en zwembandjes om mijn armen voor joker staan..

Om vervolgens met mijn mond te proberen om appelstukjes te pakken die massaal ronddreven in een opblaasbootje vol met water, terwijl een ander met een waterspuitend nep fototoestelletje je verder natspuit...........

jahoorbb9.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
onherkenbaar...

en zo hoort het ook

mja, dat onherkenbare is nog maar bijzaak, maar die zwembandjes ruïneren wel het béétje imago dat je nog had! :bounce: :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou daar gaat mijn voorstelronde...zucht...:wall: Mitaka, bedankt voor je medeleven....

Ik ben nu echt bekend hier (?) :unsure:

Betekend dit dat ik nu ALLE foto's die ik van ZaZa heb hier op BB kan plaatsen?? Ook de herkenbare?? Dan ben ik nog wel even bezig, maar dan heb je ook wat..:whistle: -Jottem-

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .