Spring naar bijdragen
doedels

voorstelronde...

Recommended Posts

Hoi allemaal

Mijn naam is Doedels,27 jaar, moeder van 2 kinderen en oppasmoeder van 4.:baby: Verder doe ik veel vrijwillgerswerk op de school van mijn dochters,in de lokale speeltuinvereniging en oranjevereniging.Ach ja...ik heb ook nog een echtgenoot...

Wij hebben 2 vissen,2 katten en :bunny::bunny:2 konijnen ->sinds eergisteren uitgebreidt naar :$4....onverwacht...ons Stampertje bleek, zeg maar, een echte Stamper te zijn. Zo ben ik hier terecht te gekomen. (En op aanraden van Plukkie en ZaZa, bekend bij jullie?) Ik hoop hier nog veel op te steken over het wel en wee van konijnen.

Tjuus, Doedels.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wouw !

:bow:Hartelijk dank voor het warme welkom !! En dat op de vroege ochtend..

Met de baby-nijnen gaat alles goed ! (gelukkig) Ze lijken te groeien.

Uuhm...27 jaar...ben ik dan te jong of te oud voor dit forum?? Ik ben benieuwd hoe oud jij dan bent ZaZa...:baby:

PS: 'Doedels' is de naam van mijn kat, verzonnen door mijn oudste dochter.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hahaha, neeeeeeeeeeeeee er is ook niets mis met haar leeftijd !!!!! Integendeel !!!

en dat bedoelde ik dus........

Zeg Doedels ???

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Joh...Ik trek me niets van ZaZa aan...:boxing:(ik ken haar al langer dan vandaag ->->->:drunk:)

Uuh, :foto:foto's plaatsen lukt mij op de één of andere manier niet zo:slap:. Ik ga straks nóg een poging wagen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wie heeft die taart trouwens verder opgegeten ????????????????

Lieve Doedels, het antwoord op mijn niet gestelde vraag heb jij me al gegeven....

Foto's :baby:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je hebt al foto's in je fotoalbum staan zie ik, dus je weet hoe dat moet..

Wil je ze in je topic/draadje/lijntje (hier noemen ze het topic) zetten

Dan kan je op je foto gaan staan > re. muisknop > bij 'eigenschappen' je url blauw maken en kopiëren.

Vervolgens naar je berichtje > klik je bovenin op dat gele vierkantje > in het schermpje wat dan komt doe je 'plakken' en klaar...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .