Ga naar inhoud

Konijn trekt heel haar vacht uit!


Meissie

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Mijn dwergje is waarschijnlijk schijnzwanger want ze heeft al een nestje gemaakt. En bij een nestje maken hoort natuurlijk ook vacht uittrekken! Maar mijn konijn gaat er wel erg ver in, namelijk haar hele nachthok zit onder haar vacht en ze heeft veel kale plekken. En ze gaat maar door!

Ze is vergoed gezond eet en drinkt plast en poept normaal.

Groetjes,

Renate

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het echt heel exstreem word tot bloederige plekken zou ik zeker even naar de da gaan.die kan haar hormonen meschien weer op peil brengen.Normaal bouwen ze inderdaad een heel nest met veel of weinig haar.laat het nest lekker liggen want ze moet nog afkikken van de schijn zwanger schap.Anders gaat ze gelijk op nieuw plukken.cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

een mannetje dat plukt???

mijn voedster doet het ook als ze weer eens schijnzwanger is, ik vind het prachtig om te kijken hoe ze dan bezig is met haar nest, maar vind het daarentegen wel heel zielig dat ze zwanger denkt te zijn... zouden ze ook teleurgesteld zijn als ze dan eenmaal weten dat ze toch niet zwanger waren??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .