Spring naar bijdragen
jrjsieben

Mooi hok bij de Jumper

Recommended Posts

Ik was vandaag bij de jumper en daar stondt toch een prachtig buitenhok :yes::yes:

Twee verdiepingen een apart nachthok

Te mooi om uit te leggen

Eindelijk wordt er goed naar gekeken dat konijnen ook ruimte nodig hebben :cool: :bunny4:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zit er een opening tussen boven en onder? Ik vind de verdiepingen wel wat laag, ik zie mijn nijnsels daar geen binkies in maken.

Ik vind het wat klein, hoewel de afmetingen misschien wel groter zijn dan het lijkt aangezien je dat er niet bij hebt gezet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat Elnienkjo zegt: kun je van boven wel naar beneden en weer terug?

Die van mij hebben 2,2m2 vlakke grondoppervlakte en toch maken ze daar geen binkies ;) Die maken ze alleen als ze nóg meer ruimte hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zoiets hebben wij voor ons koppel Snowy en Woeps, met daaronder nog een ren. Ze racen erdoorheen van onder naar boven en ook weer terug. Helaas is de kwaliteit van het hout wat minder, maar op zich bevalt de flat goed

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dit hok is 1,2m breed, 61 cm diep en heeft 2 gescheiden verdiepingen.

Hmm, dan vind ik het niet echt super groot. Misschien als je handig bent en er één hok van kan maken. En dan nog een ren er aan vast, dan is het een ander verhaal.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja vindt ik ook het gaat om de tijd dat ze er in moeten zitten dat ze dan de ruimte hebben

ik vind die plateau juist wel leuk :he: als er een ren aan zit, hoeven ze toch ook niet te kunnen rennen in het hok? plek zat :bounce:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je kunt er 2 afzonderlijke hokken van maken door het trapje/loopplankje op te klappen en met een schuifje vast te zetten.

In geval van nood hebben wij dat 1x gedaan (konijn gevonden), maar normaal kunnen ze het hele hok door. Wij hebben er 1 met 3 verdiepingen. Die extra etage op de verdiepingen wordt hier heel veel gebruikt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind het een erg mooi hok, erg leuk die extra etage. Maar ik vind dat je toch altijd een ren erbij moet hebben, gewoon puur gevoelsmatig. Ik zou het gevoel hebben dat ik mijn nijntjes in een soort kast zou hebben opgesloten, een ren geeft voor mij toch meer een illusie van vrijheid. Maar wel fijn om te merken dat dierenwinkels nu ook meer fatsoenlijke hokken gaan verkopen. :mdr:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja inderdaad

Maar die etages vindt ik erg leuk

Nee ze kunnen er niet alleen maar inzitten

Er moet een ren bij

Ik vind het een erg mooi hok, erg leuk die extra etage. Maar ik vind dat je toch altijd een ren erbij moet hebben, gewoon puur gevoelsmatig. Ik zou het gevoel hebben dat ik mijn nijntjes in een soort kast zou hebben opgesloten, een ren geeft voor mij toch meer een illusie van vrijheid. Maar wel fijn om te merken dat dierenwinkels nu ook meer fatsoenlijke hokken gaan verkopen. :mdr:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites