Ga naar inhoud

Scott op weg naar zijn castratie


Ginaa

Aanbevolen berichten

De kleine man is alweer 7maanden en het is dus tijd om hem te laten castreren.

Donderdag is het zover. Ik vind het eigenlijk doodeng maar het is wel beter voor hem. Dan kan hij eindelijk bij Bunny. Ondertussen zijn ze al aardig aan elkaar gewent.

Ik breng hem tussen half 9 en 9uur naar de dierenarts. Zelf moet ik naar school maar dan kom ik maar een uurtje later ofzo. Wil wel met hem mee!

Tot 4uur zit ik dan op school en moet dan in spanning wachten op het telefoontje van de dierenarts.

Blegh wat word dat een rotdag..Maargoed. Uitschool ga ik gelijk naar huis en komt Danielle naar me toe. Ze neemt dan een kruik mee. Vind het wel fijn als ze mee gaat.

Oh wat vind ik het eng...............

Ik hoop echt dat alles goed zal gaan.

Ik zal hier alles bijhouden met hoe het met hem gaat.

En ik weet dat ik me niet druk moet maken maar toch is MIJN ventje en vind het daarom toch wel een beetje engeg..

Donderdag dus..Oeff

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey, is wel fijn dat Scott nu wordt gecastreerd, dan kan hij over 3 weken bij Bunny zitten, en dat zal hij zeer zeker leuk vinden. Ik kan mij voorstellen dat jij dat eng vind, zou ik ook vinden, ik zou ook de hele dag hopen en duimen dat alles goed gaat, dat doe je toch, maar als je een hele goede DA hebt dan zal alles wel goed gaan hoor!! Ik duim in ieder geval mee voor Scott en jou!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja wet dat ik me gen zorgen moet maken maargoed onbewust doe je het toch..

Ik ken het, maar ik ben bij de operatie geweest, en het viel me 100% mee. Ook tijdens het ontwaken heb ik hem de hele tijd in de gaten gehouden, elke keer even zijn oren voelen of hij het niet te koud had. Maar hij lag onder de warmtelamp, en ik was in de buurt, dus er kon niks gebeuren, iig, dan had de DA meteen in kunnen grijpen. Maar alles is goed gekomen, en nu zitten wij hier met een gelukkig koppeltje!

Dus veel succes donderdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor de lieve woorden.

Hij krijgt zo weer een extra knuffelmoment:D

Heb de hele dag gewerkt maar me broertje heeft ook nog ff met hem geknuffelt omdat hij het ook stiekem wel een beetje eng vind.

Morgen is de dag..

Ben zenuwachtig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa het gaat super met hem. Er is al een wortel op en een knaagsnoepje van Danielle is er ook al door heen gejast:P

Daan had ook nog een heel leuk speleding meegenomen voor hem en zijn aanstaande!

Huppelen kan hij gelukkig nog en de likjes zijn er niet minder om geworden..Alles is me meegevallen.

Over 3weken mag hij dan eindelijk bij zijn meisje.

Vanavond als ik thuis kom van een ''vergadering'' geef ik hem zijn medicijntjes en zijn kruik die ik van Daan te leen heb..

Dank jullie wel voor de steun.

Kus van mij en eendikke lebber van Scott het wonderkind

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, Vanmorgen weer medicijnen gegeven. Het was wel gek hij was een beetje slapjes. Hij voelde zich denk niet zo lekker. Aangezien ik er vanavond niet ben heb ik hem net ook weer medicijnen gegeven.. Dit moet ik 2keer per dag doen.

Nu zit hij in het zonnetje in zijn ren maar hij eet amper. Af en toe een stukje gras.

Moet ik me nu zorgen maken?

Ik kijk het nog wel ff aan maar als hij binnen nu en een uurtje nog niks gegeten heb bel ik de DA of Danielle als ze nog niet langs is geweest hier..

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh dat is niet zo mooi! nadat het gewoon goed ging... kan je hem niks aanbieden wat hij lekker vind? Snuffel at na zn castratie wel al broccoli en verder nog niet veel! heeft hij trouwens wel weer helemaal gewoon gegeten? of toen opeens niet meer...

ik weet trouwens niet of het goed is dat de ab nu zo 'dicht' op elkaar zit! bij ons probeerde we er echt zon 12 uur tussen te houden... natuurlijk beetje schommelinng... maar toch echt 11 uur ertussen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Marlieke. Scott heeft ondertussen al zijn voerbak omgegooit en zit zijn eten uit de zoeken en op te eten. Gelukkig maar. Had Danielle gelijk gesmst dat hij had gegeten.

Vanavond weer even zijn kruikje opwarmen:D

Maar het gaat dus goed en hij eet!

Hij is nog wel een beetje duf en suf. Verder likt hij me meer als eerst, had wel verwacht dat hij boos op me zou zijn.

Vanmiddag ff de man opgepakt en naar het hok van zijn aanstaande gebracht. Daar heeft hij echt 5 minuten met haar door het gaas gesnuffelt en kusjes over en weer gegeven.

Geloof dat de koppeling geen probleem zal zijn over 3weken die zijn al helemaal gek op elkaar!

Ben trots op me ventje dat hij heeft gegeten:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .