Spring naar bijdragen
jrjsieben

144 red een dier

Recommended Posts

Ik ben hier best wel blij mee, en inderdaad net zoals paula hopelijk gaat dit werken. Op dit punt ben ik blij dat we 'Amerika' achterna gaan, de manier waarop de U.S dierenleed bestrijd kan Nederland nog veel van leren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ook weer lekker die website '500 politiemannen' zijn er geen politievrouwen ofzo?

maar inderdaad duidelijkheid mag er wel komen. Beetje vaag. Site is ook niet erg duidelijk, vind dat filmpje eigenlijk een beetje kinderachtig. Maar ach, laten we hopen dat het uiteindelijk wel 'serieus' wordt genomen door iedereen. Zo gaat dat niet lukken natuurlijk :/

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ben hier best wel blij mee, en inderdaad net zoals paula hopelijk gaat dit werken. Op dit punt ben ik blij dat we 'Amerika' achterna gaan, de manier waarop de U.S dierenleed bestrijd kan Nederland nog veel van leren.

de wet word nog niet anagepast en dit kabinet heeft daar ook nog geen aanstalten tot gemaakt. Helaas is tegne veel dierenleed met de huidige wetten bijzonder weinig te doen. Meestal een boete maar ktijgt met de hokken/kooien etc etc weer terug en kan men betrekkelijk eenvoudig weer opnieuw beginnen.

Het initatief vind ik wel al een stap in de goede richting. Ik had het zlef andersom gedaan eerst wet aanpassen en dan animal cops maar goed al er maar wat komt. Met is al goed een nummer te hebbne waardierenlees etc te melden is en er ook echt wat mee gedaan word of iemand komt als dat nodig is.

bewerkt door Saf

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben mijn goed geloof in de overheid een beetje kwijt geraakt, geloof ik. Ik heb aan den lijve mogen ondervinden dat ze mensen niet kunnen beschermen en dat je als mens overal al voor een dichte deur staat.

Ik heb meer het gevoel dat dit meer om het moraal gaat... zo van: 'kijk, we doen er wel wat aan'. Zichzelf in een beter daglicht zetten bij de dierenliefhebbers. Maar ik betwijfel of er veel veranderd zal worden. De dierenbescherming en al de rest zijn er al en voor zover ik het begrijp, moeten zij de meldingen afhandelen. Dat hebben we gezien de laatste tijd.

Er moet echt iets grondig veranderen als ze dit serieus willen aanpakken, anders blijft het maar een hoop geklungel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Misschien dat 114 een eerste optie was bij de diervriendelijke kamerleden, waardoor de websites al gereserveerd werden.

Ik hoorde gister inderdaad ook dat het om het nummer 144 gaat.

Het enige wat ik er van kan zeggen: ik hoop dat het helpt.

Maar: niet geschoten, is áltijd mis.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites