Ga naar inhoud

Lennard en Jet hebben geknokt!

Domino

Aanbevolen berichten

• Reacties 160
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou daar ben ik dan weer, het is allemaal goed gegaan, ik begreep wel dat de baarmoeder vrij diep lag maar hij was nog wel gewoon normaal van formaat.

Ze ligt nog wel vrij veel maar heeft vanavond gelukkig weer wat gegeten. M'n vriend had al vanalles gegeven maar ze wilde niks, maar ik heb onderweg naar huis wortels met loof meegenomen en andijvie, en dat ging er gelukkig wel aardig in.

Nu nog wachten op de welbekende keutels :) Ik heb voor de zekerheid maar wat cisaral gegeven in de hoop dat de darmen weer snel op gang komen.

Hmmmm ik moet wachten tot ik m kan verzenden?? Hopelijk is ie zo niet dubbel dan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

*Update*update*!!!! Ze heeft gekeuteld!!!! :bounce::bounce: Yeaaaaahhh!!!!! :bounce::bounce:

(hoe blij kun je zijn met poep :whistle2:..... maar goed :P ) Het werkt in ieder geval weer!! Ik kreeg het toch wel even benauwd vannacht, het idee dat ik weer terug moest met haar en dat haar darmen echt stil zouden liggen. Maar dat hoeft gelukkig niet :D Oh ik ben zo blij!! Dit is voor mij een bevestiging dat alles goed is gegaan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Daar ben ik weer met een update, gisteren is de pleister ervanaf gegaan en ze mag alles weer doen van de dierenarts. Ik heb haar dan ook weer buiten gezet en ze heeft het totaal niet koud buiten.

Hoelang zal het duren dat haar hormonen wat tot rust zijn gekomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft ze daar nog last van dan ?

Volgens mij is dat weg zodra ze geholpen is ?

Wel is het zo dat ingesleten gedrag niet zal veranderen..alleen hormonaal gedrag...

Wel fijn dat het goed gaat met jullie....

Nu op het gemakje naar een volgende stap...

aangepast door ZaZa
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .