Domino Geplaatst: 28 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2011 Ik heb het al 2 keer eerder meegemaakt, maar toch blijft het iedere keer wel een beetje spannend of ze er goed doorheen komen Ik hou jullie op de hoogte, mits Telfort geen storing heeft... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renee19 Geplaatst: 28 december 2011 Delen Geplaatst: 28 december 2011 Heel veel succes morgen ook hier duimen we mee en hopen dat alles goed gaat en dat ze weer een happy koppel worden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JOEPENKOOS Geplaatst: 28 december 2011 Delen Geplaatst: 28 december 2011 Ik heb het al 2 keer eerder meegemaakt, maar toch blijft het iedere keer wel een beetje spannend of ze er goed doorheen komen Ik hou jullie op de hoogte, mits Telfort geen storing heeft...Haha dat vind ik ook elke keer nog:) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 29 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2011 Jullie duimen hebben geholpen het is allemaal goed gegaan en ze is weer thuus. Ik zal straks een uitgebreid verslag doen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 29 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2011 (aangepast) Deze is dus leeg... ik weet niet wat er mis gaat steeds? 29 december 2011 aangepast door Domino Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 29 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2011 Nou daar ben ik dan weer, het is allemaal goed gegaan, ik begreep wel dat de baarmoeder vrij diep lag maar hij was nog wel gewoon normaal van formaat. Ze ligt nog wel vrij veel maar heeft vanavond gelukkig weer wat gegeten. M'n vriend had al vanalles gegeven maar ze wilde niks, maar ik heb onderweg naar huis wortels met loof meegenomen en andijvie, en dat ging er gelukkig wel aardig in.Nu nog wachten op de welbekende keutels Ik heb voor de zekerheid maar wat cisaral gegeven in de hoop dat de darmen weer snel op gang komen.Hmmmm ik moet wachten tot ik m kan verzenden?? Hopelijk is ie zo niet dubbel dan... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Elvje Geplaatst: 29 december 2011 Delen Geplaatst: 29 december 2011 Ach, Domino, gewoon blijven proberen met de berichtjes De volhouder wint. BB is een beetje van slag Maar in ieder geval fijn dat het goed gaat met Jet! En ik duim voor de eerste keutels Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 29 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2011 Ja ik wil niet eerder naar m'n bed voordat ze heeft gekeuteld (hopelijk doet ze het snel hihi) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
brenda Geplaatst: 29 december 2011 Delen Geplaatst: 29 december 2011 (aangepast) wachten op poep kan ZO lang duren, en als je er NIET op wacht liggen er BERGEN....?????poging 4...... 29 december 2011 aangepast door brenda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 29 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2011 nou poging 3 voor mij leuk die bugMaar goed... ik wacht "geduldig" op de keutels............................. schiet op Jet!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 30 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2011 (aangepast) Ze heeft nog steeds niet gepoept. :( wel geplast en ze eet hooi en wortelloof. Waar blijven die keutels nou! Ik durf ook niet aan haar buik te zitten.... *stress* 30 december 2011 aangepast door Domino Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 30 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2011 *Update*update*!!!! Ze heeft gekeuteld!!!! :bounce::bounce: Yeaaaaahhh!!!!! :bounce::bounce:(hoe blij kun je zijn met poep :whistle2:..... maar goed ) Het werkt in ieder geval weer!! Ik kreeg het toch wel even benauwd vannacht, het idee dat ik weer terug moest met haar en dat haar darmen echt stil zouden liggen. Maar dat hoeft gelukkig niet Oh ik ben zo blij!! Dit is voor mij een bevestiging dat alles goed is gegaan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 30 december 2011 Delen Geplaatst: 30 december 2011 (aangepast) Ben blij dat alles goed is gegaan :mdr:Nou lekker opknappen 30 december 2011 aangepast door jrjsieben Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Elvje Geplaatst: 30 december 2011 Delen Geplaatst: 30 december 2011 Ik hield bij je berichtje van vanmorgen vroeg even m'n adem in, maar gelukkig is het paar uur later toch weer goed gekomen.Goed zo Jet! Nu lekker herstellen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 30 december 2011 Delen Geplaatst: 30 december 2011 Fijn dat al weer wat beter gaat! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 30 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2011 (aangepast) Gatver, rotbug :( Maar ik hield ook mijn hart vast vanmorgen. Ik hoorde van mijn vriend dat de fabriek weer op volle toeren draait, dus dat is mooi 30 december 2011 aangepast door Domino Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wabbit Geplaatst: 30 december 2011 Delen Geplaatst: 30 december 2011 Nou fijn dat de fabriek het weer doet. Da's al weer een kopzorg minder. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JOEPENKOOS Geplaatst: 30 december 2011 Delen Geplaatst: 30 december 2011 gelukkig werkt alles weer:) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 30 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2011 Ja, het gaat gelukkig goed met haar, ze rommelt lekker en is lekker bezig. Eet goed gelukkig dus geen zorgen meer, heeft me wel 2 nachten slaap gekost zo Maar het is voor het goeie doel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JOEPENKOOS Geplaatst: 30 december 2011 Delen Geplaatst: 30 december 2011 Ja, het gaat gelukkig goed met haar, ze rommelt lekker en is lekker bezig. Eet goed gelukkig dus geen zorgen meer, heeft me wel 2 nachten slaap gekost zo Maar het is voor het goeie doel Daarom:)Als zij het maar weer goed doet:D Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 10 januari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2012 Daar ben ik weer met een update, gisteren is de pleister ervanaf gegaan en ze mag alles weer doen van de dierenarts. Ik heb haar dan ook weer buiten gezet en ze heeft het totaal niet koud buiten. Hoelang zal het duren dat haar hormonen wat tot rust zijn gekomen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 10 januari 2012 Delen Geplaatst: 10 januari 2012 (aangepast) Heeft ze daar nog last van dan ?Volgens mij is dat weg zodra ze geholpen is ?Wel is het zo dat ingesleten gedrag niet zal veranderen..alleen hormonaal gedrag...Wel fijn dat het goed gaat met jullie....Nu op het gemakje naar een volgende stap... 10 januari 2012 aangepast door ZaZa Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 10 januari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2012 Is het niet net zoals bij rammetjes dat het nog even duurt voordat de hormonen tot rust zijn? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 10 januari 2012 Delen Geplaatst: 10 januari 2012 K begreep eerder een week of 6 voor de hormonen uit voedsters hun lichaam zijn. Maarr hierbij moet k zeggen dat k de bron niet meer weet.Mssn even overleggen met de DA? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 11 januari 2012 Delen Geplaatst: 11 januari 2012 Ja heb ik ook gelezen 6 weken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten