Ga naar inhoud

Beaphar Care+


Domino

Aanbevolen berichten

Pas was ik in een dierenwinkel en daar hadden ze (voor mij) hele vreemde brokjes in de bakjes liggen bij de konijnen. Ik heb gevraagd wat ze daar kregen en dat bleek dus Beaphar Care+ te zijn. Ik heb een heel klein zakje meegenomen om te kijken wat het nou precies was. Maar ik ken heel veel ingrediënten niet.

Dit is het zakje wat ik mee heb genomen http://www.beaphar.nl/productdetail/care-konijn-1-5kg/1161/

Ik zal morgen wel even de ingrediënten uittypen. Maar ik was benieuwd of er mensen mee bekend zijn.

Staat voorop het zakje dat er 22% Fibre (vezels) inzit en dat het goed is voor de tanden en dat er omega 6 en 3 in zit voor het hart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja :P Mijn konijnen vinden het heerlijk, de Care +, ze krijgen het als snoepjes.

Zo'n giga verschil is er niet, maar iets maakt toch dat konijnen het regelmatig minder goed verdragen.. wij geven het in de opvang wel aan konijnen die aan moeten komen of problemen met het gebit hebben. Maar niet aan konijnen met gevoelige darmen oid. Die krijgen echt Science.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .