Spring naar bijdragen
jrjsieben

Wasbeerhondjes levend gevild voor namaak-Uggs

Recommended Posts

Gast
Ja het schijnt dat die schapen ook niet zo diervriendelijk worden behandeld :$:grrrrrr:

Voor de echte Uggs

"Het schijnt dat" kan ik niet zo veel mee eerlijk gezegd. Voor zover ik weet is het een behoorlijk opgeblazen verhaal, aangezien levend villen in Australiƫ inmiddels verboden is.

bewerkt door Gast

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

het schijnt is inderdaad een aanname wat heel vaak voor het grootste deel is met dit soort verhalen.

Durf te vragen en stel bij dit soort dingen altijd jezlef de vraag hoeveel is echt? En ga op onderzoek uit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee, echte Uggs worden gemakt van schapen die al gedood worden voor de slacht. Ze worden dus niet levend gevild voor hun huid.

Ik vind dit echt vreselijk, heb er geen woorden voor.

Maar even voor de duidelijkheid, dit gaat om NEPUggs, niet om echte.

Dus @florisenstijn, als je nichtje echte uggs heeft gekocht hoeft ze zich ook niet schuldig te voelen of zo.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik werd helemaal misselijk van dat filmpje:beurk: bah....Dan ben je toch echt goed ziek hoor als je tot zoiets in staat bent en alleen maar aan geld kunt denken...:grrrrrr:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

BIj nepUGGS hoeft het trouwens ook niet altijd om die levend gevilde dieren te gaan. Deze producten worden door meerdere fabrikanten gemaakt en lang niet elke fabrikant exporteerd naar westerse landen en groot deeel van de productie is voor de eigen markt

De praktijken zijn inderdaad behoorlijk misselijkmakend.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Nee, echte Uggs worden gemakt van schapen die al gedood worden voor de slacht. Ze worden dus niet levend gevild voor hun huid.

Ik vind dit echt vreselijk, heb er geen woorden voor.

Maar even voor de duidelijkheid, dit gaat om NEPUggs, niet om echte.

Dus @florisenstijn, als je nichtje echte uggs heeft gekocht hoeft ze zich ook niet schuldig te voelen of zo.

Dat was mijn punt dus ook inderdaad.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites