Spring naar bijdragen
jrjsieben

Wasbeerhondjes levend gevild voor namaak-Uggs

Recommended Posts

Wat vinden jullie hier dan van?:grrrrrr:

voedbal-fans opgelet dit gebeurd er op dit moment in de Ukraine Foto van een mobiel crematorium, honden en katten worden gevangen en verbrand nog levend, dit om de straten schoon te maken en van zwerfdieren te ontdoen, zodat de Ukraine er netjes en schoon uit ziet voor de europese voedbal kampioenschappen in 2012. Onder onderstaande link vind je een protest brief en e.mail adressen waar je het heen kan sturen. Ik verzoek iedereen vriendelijk om dit te doen.http://www.piaberrend.org/ukraine-mass-killings-of-strays-are-intensified-in-order-to-show-the-world-a-clean-country-at-eu/ Willen jullie ook de petitie tekenen.dit moet echt stoppen dit is afschuwelijk vergiftigingen verbrandingen.http://www.thepetitionsite.com/2/tell-ukraine-to-stop-burning-animals-alive/ Protest beelden tegen het vermoorden en levend verbranden van de dieren in de Ukraine.(2:56) Euro-2012 mop up: Stray dogs 'slain' in Ukrainehqdefault.jpg8 x bekeken

WAARSCHUWING Onderstaand filmpje toont afschuwelijke beelden. http://www.youtube.com/watch?v=49KV17Bw-28&feature=player_embedded#!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee, toen ik doorhad dat het een link was waarin het wordt laten zien heb ik hem weggeklikt voor hij uberhaupt gestart was! Ik heb ooit eens een filmpje gezien van een beer die levend gevilt werd, en ik krijg dat beeld niet van mn netvlies.. trauma heb ik er bekant aan overgehouden, ik kan zo weer janken als ik eraan denk.

De mensen die dat doen, net als het levend verbranden van dieren, zijn geen mensen, maar monsters.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb dat filmpje een paar seconden bekeken maar weer weggeklikt, ik kan er niet naar kijken. M'n maag draaide om GATVER ik snap niet dat mensen dat uberhaubt over hun hart kunnen verkrijgen, hebben ze eigenlijk wel een hart??

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De link die ik heb neergezet, bevat wel een foto, maar die is gelukkig vrij onduidelijk. Er staat bij het artikel wel een link naar een filmpje, die heb ik niet geopend. Daar staat een waarschuwing bij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

echt vreselijk wat er in de wereld gebeurt met dieren

ik heb een keer een filmpje gezien hoe ze in china levend

een hond villen

nou de tranen liepen over mijn wangen wat een schoften

11 november ga ik naar china om mijn zoon te bezoeken

ik hoop dat ik dit soort praktijken niet tegenkom

dit doen ze gewoon op straat brrr dan ga ik uit mijn dak

was er maar een manier dat alle dieren over de hele wereld

met respect behandelt werden

ik ga deze filmpjes niet bekijken ik kan er echt niet tegen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja er zitten hier ook veel kinderen tussen

Die zullen toch gauw op die link klikken

Ik heb hem daarom bewust niet geplaast

De link die ik heb neergezet, bevat wel een foto, maar die is gelukkig vrij onduidelijk. Er staat bij het artikel wel een link naar een filmpje, die heb ik niet geopend. Daar staat een waarschuwing bij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ja er zitten hier ook veel kinderen tussen

Die zullen toch gauw op die link klikken

Ik heb hem daarom bewust niet geplaast

Ik ben zo'n dwarsligger die nooit iets aanneemt van anderen. Nieuws moet ik eerst zelf lezen. :P

Niet persoonlijk bedoeld trouwens, jij maakt een heel betrouwbare indruk. Het is gewoon een tik van me. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb het heel even kunnen bekijken maar daarna gelijk uitgezet! Ik kan totaal niet tegen dierenleed.. snap echt niet waarom mensen dit KUNNEN doen, Ze zijn gewoon ziek in hun hoofd! :grrrrrr::duivel:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kijk er ook niet naar. Volgens mij weet ik hoe dat er ongeveer uit moet zien.

En maar gezellig doorfokken, dat mensenras. Weerzinwekkend zijn ze. Doorgedraaid, vol afwijkingen, doorgefokt.

Maar dat mag ik natuurlijk niet uitspreken, want dat hoort zich niet. Volgens de maatschappij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Ik kijk er ook niet naar. Volgens mij weet ik hoe dat er ongeveer uit moet zien.

En maar gezellig doorfokken, dat mensenras. Weerzinwekkend zijn ze. Doorgedraaid, vol afwijkingen, doorgefokt.

Maar dat mag ik natuurlijk niet uitspreken, want dat hoort zich niet. Volgens de maatschappij.

Van mij mag je, ik deel je mening dan ook volledig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik snap niet dat mensen zulke dingen kunnen doen. Net als het gezegde 'bij de beesten af', die begrijp ik ook niet. Mensen kunnen veel minder respect hebben dan dieren.

Ook het doel heiligt zeker niet de middelen. ik hoop dat de mensen die in actie komen, iets kunnen bereiken. Ik kan er sowieso iets mee. Mijn lessen ethiek gaan over dierenrechten en de uggs ( die mijn leerlingen dragen ) zullen ook zeker besproken gaan worden.

Ik teijfel nog of ik de link op mijn facebook zal plaatsen over de uggs. dan heb je ook een groter bereik.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Ik heb een vermelding gedaan op mijn facebook. Mijn nichtje heeft twee dagen geleden heel trots verteld op facebook dat ze uggs heeft gekocht. Nu zijn dat niet zulke dierenvrienden, hoop dat ze het leest.

Geen idee hoe de echte Uggs gemaakt worden hoor, dus misschien is dat wel net zo erg, maar het filmpje gaat over namaak Uggs, dus ik zou mij niet aangesproken voelen als ik echte Uggs heb gehaald en dat filmpje zie.

Edit: Even neuzen op internet leert mij dat enkele boeren hun schapen niet doodden voor ze de huid verwijderden. Dit waren er echter nog maar een paar en het is sinds eind 2010 ook verboden in Australie.

bewerkt door Gast

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit is zo afschuwelijk...

Ik keek vanochtend ook tv, en er was een babyolifantje, moeder doodgegaan, zijzelf was vergiftigd en zou een langzame dood sterven. Ze probeerden haar te redden maar het kon niet meer... En dat slurfje ging zo zielif over het gezicht van Steve Irwin:(:(

Ik klik niet op de links, zonder beeld weet ik al wel hoe het eruitziet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga ook niet kijken......

Dat zo'n dingen nu nog steeds zoooo vaak gebeuren.. Pff, ik kan het nog steeds niet begrijpen

Ik hou niet zo van mensen..... De meeste dan toch niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja het schijnt dat die schapen ook niet zo diervriendelijk worden behandeld :$:grrrrrr:

Voor de echte Uggs

Geen idee hoe de echte Uggs gemaakt worden hoor, dus misschien is dat wel net zo erg, maar het filmpje gaat over namaak Uggs, dus ik zou mij niet aangesproken voelen als ik echte Uggs heb gehaald en dat filmpje zie.

Edit: Even neuzen op internet leert mij dat enkele boeren hun schapen niet doodden voor ze de huid verwijderden. Dit waren er echter nog maar een paar en het is sinds eind 2010 ook verboden in Australie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites