Ga naar inhoud

Dierenarts Mentink in Amstelveen: konijnkundig?


Drie33

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort konijnen en ben bij dierenartsenpraktijk Mentink in Amstelveen geweest voor controle van ze. Ze waren nl. wat verwaarloosd en dat wilde ik laten nakijken. Ik vond de behandeling kundig: onderzoek, nagels knippen, sexe-bepaling, adviezen. Maar deze DA staat niet op de KK-lijst, en ik vraag me af waarom niet. Heeft iemand ervaringen met ze, zo ja welke? Ik wil nl. mijn ram laten castreren en overweeg om dat bij hen te laten doen. Ik wil ze natuurlijk het lijstje vragen stellen, maar ervaringen zijn ook fijn om te horen!

aangepast door Drie33
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen ervaring met deze dierenarts, maar heb misschien een tip waar je het kunt navragen. Pet's Place op Kostverlorenhof (Amstelveen) geeft mensen die voor konijnen komen het adres mee van een goede dierenarts voor konijnen. Misschien kennen zij de DA die jij noemt.

Deze winkel is naar mijn idee een konijnkundige winkel. Konijnen zitten er goed verzorgd bij en zijn meestal rond de drie maanden of ouder. Op de site staan goede adviezen over de verzorging (maatje en castratie worden aanbevolen, inentingen). Er wordt verwezen naar www.konijnen.nl en Konijnenbelangen voor informatie. Ook in de winkel krijgen klanten uitgebreid uitleg.

aangepast door Suuzi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen ervaring met deze dierenarts, maar heb misschien een tip waar je het kunt navragen. Pet's Place op Kostverlorenhof (Amstelveen) geeft mensen die voor konijnen komen het adres mee van een goede dierenarts voor konijnen. Misschien kennen zij de DA die jij noemt.

Deze winkel is naar mijn idee een konijnkundige winkel. Konijnen zitten er goed verzorgd bij en zijn meestal rond de drie maanden of ouder. Op de site staan goede adviezen over de verzorging (maatje en castratie worden aanbevolen, inentingen). Er wordt verwezen naar www.konijnen.nl en Konijnenbelangen voor informatie. Ook in de winkel krijgen klanten uitgebreid uitleg.

Suuzi, dat klopt :-) Ik kom als beginnende nijnenhouder ook bij hun en vind de winkel erg prettig! Het is echt een goede dierenwinkel met goede adviezen over katten, konijnen enz. Goede tip daarom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .