Domino Geplaatst: 27 september 2011 Delen Geplaatst: 27 september 2011 Ik zit even te denken.....en heb een paar vragen..Hazen zijn immuun voor myxomatose. Konijnen die het hebben overleeft schijnen ook immuun te zijn geworden. Wat zorgt daarvoor? Wat voor stof is dat? En is die stof niet op te vangen of zo iets en bij andere konijnen in te brengen? En hoe kan het dat de enting maar een bepaalde tijd werkt? Ik bedoel, sommige entingen werken 1 jaar, anderen je hele leven... hoe zit dat?Ik snap wel dat als het beter en anders had gekund, dat dat vast al wel zo was. Maar ik vroeg het me gewoon af. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 28 september 2011 Delen Geplaatst: 28 september 2011 Mijn konjnkundige dierenarts zei laatstEr wordt gewoon geen verder onder zoek naar gedaan omdat er geen geld voor uitgetrokken wordtDus er kan wel misschien iets gevonden worden wat beter werkt maar wie steekt daar geld in Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 28 september 2011 Delen Geplaatst: 28 september 2011 Dat is ook wat mij door verschillende mensen verteld is.De entingen die er zijn hebben we ook vooral aan slachtkonijnen te danken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten