TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 7 oktober 2011 Delen Geplaatst: 7 oktober 2011 ja ik ook werd laatst gebeld door mijn dierenarts dat 13 en 11 oktober weer entdagen zijn War kom jij dan vandaan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dianant Geplaatst: 7 oktober 2011 Delen Geplaatst: 7 oktober 2011 War kom jij dan vandaan? Veendam ... dorp in groningen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 7 oktober 2011 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2011 Lekker belangrijk... maar daar ben ik gisteren nog geweest Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 7 oktober 2011 Delen Geplaatst: 7 oktober 2011 haha sorry , zal volgend voorjaar ze voor het eetst enten. mijn da heeft geen ent dagen meer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marloes_en_Aagje Geplaatst: 10 oktober 2011 Delen Geplaatst: 10 oktober 2011 Ik kon bij mijn dierenarts (Top, Koog aan de Zaan) gewoon bellen voor een afspraak. Niet gevraagd hoe duur het was, die man is gewoon prettig en ik wil dat Aagje gezond blijft. Ik ben toch al een arme student, dit kan er ook nog wel af:mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 10 oktober 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2011 Ja maar ik heb er 8, dat hakt er dan best wel in Ik heb het wel voor ze over hoor, maar als een beetje shoppen toch al heel veel kan schelen, heb ik dat er ook wel voor over Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Esjes Geplaatst: 10 oktober 2011 Delen Geplaatst: 10 oktober 2011 Ik betaal bij mijn DA 1 visite en per konijn iets van €3 of zo voor de inenting. Op hoeveel het dan precies zal neerkomen weet ik niet vanbuiten, maar dat kan ik binnenkort wel zeggen. Zij heeft geen speciale inentingsdagen, maar ze probeert de afspraken zo te plannen dat er een aantal konijntjes na elkaar komen omdat er 10 inentingen in 1 dosis zitten, valt dus mee voor haar dat ik met 7 bunnies kom Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 10 oktober 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2011 Ja ik snap het prijsverschil niet zo goed. Er zitten zulke verschillen in. En dan vraag ik me af hoeveel 1 zo'n entingssetje nou precies kost per doosje... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten