ZaZa Geplaatst: 17 september 2011 Delen Geplaatst: 17 september 2011 Elkaar ontmoet op een uitje van BunnyBunch leden...Al snel sloeg de vonk over....En vandaag zei ze 'Ja'.....Wie het zijn ???Dan ga ik niet verklappen......Maar ik denk dat BunnyBunch wel trots mag zijn op dit bijzonder moment !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 17 september 2011 Delen Geplaatst: 17 september 2011 Ja echt geweldig nieuws. Van harte allebei, blijft toch leuk dat dit het effect kan zijn van een konijnenforum. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wortel76 Geplaatst: 17 september 2011 Delen Geplaatst: 17 september 2011 wie? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 17 september 2011 Delen Geplaatst: 17 september 2011 Waanzinnig he :-)Zo ken je elkaar niet, zo leer je elkaar kennen (op BB, ik hoor mezelf nog zeggen "Ik ga echt never nooit aan internetdaten doen"), zo wordt je stapelverliefd, koop je een huis en nu gaan we trouwen....Ik kan alleen maar lachen vandaag, het lijkt wel een droom! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 17 september 2011 Delen Geplaatst: 17 september 2011 wie?Jut en Jul Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 17 september 2011 Delen Geplaatst: 17 september 2011 leeeeuk!!!! haha dacht dat bijna alleen maar vrouwen hier lid waren haha. Gefeliciteerd!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura1984 Geplaatst: 17 september 2011 Delen Geplaatst: 17 september 2011 Wat onzettend leuk! Van harte gefeliciteerd!Hoe heeft hij het gevraagd? Op zijn knieën? In ieder geval veel plezier met de voorbereidingen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BorLot Geplaatst: 17 september 2011 Delen Geplaatst: 17 september 2011 Wat leuk!! Ik wist nog niet dat jullie elkaar zo ontmoet hadden... Maar wel heel leuk zeg!!!Hier nog een keertje gefeliciteerd! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lianne Geplaatst: 17 september 2011 Delen Geplaatst: 17 september 2011 Waanzinnig he :-)Zo ken je elkaar niet, zo leer je elkaar kennen (op BB, ik hoor mezelf nog zeggen "Ik ga echt never nooit aan internetdaten doen"), zo wordt je stapelverliefd, koop je een huis en nu gaan we trouwen....Ik kan alleen maar lachen vandaag, het lijkt wel een droom!Hmmm had ik toch dat berichtje van jou, begin vorig jaar moeten bewaren... . Gefeliciteerd! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
brenda Geplaatst: 17 september 2011 Delen Geplaatst: 17 september 2011 van HARTE !!!! niet alleen konijnen vinden hier dus hun Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mijnJohanna Geplaatst: 17 september 2011 Delen Geplaatst: 17 september 2011 Gefeliciteerd!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niepie Geplaatst: 17 september 2011 Delen Geplaatst: 17 september 2011 Gefeliciteerd :D Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mice Geplaatst: 17 september 2011 Delen Geplaatst: 17 september 2011 Wauw, wat geweldig!BB is echt overal goed voor:love:Tsjaa.. Je begint als konijnenliefhebber op een konijnensite, die ook een datingsite is!Love BB:love:Heel veel geluk samen!:party: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nimfee Geplaatst: 17 september 2011 Delen Geplaatst: 17 september 2011 Van harte gefeliciteerd!! Leuk zeg! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gwentje Geplaatst: 17 september 2011 Delen Geplaatst: 17 september 2011 Gefeliciteerd! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 17 september 2011 Delen Geplaatst: 17 september 2011 Van harte gefeliciteerd beiden! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 17 september 2011 Delen Geplaatst: 17 september 2011 Proficiat lieverds, ook van mij.Ik heb het geluk gehad jullie te leren kennen, en jullie zijn een PRACHTIG stel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
juudjuhlove Geplaatst: 17 september 2011 Delen Geplaatst: 17 september 2011 Super!!Gefeliciteerd!!!Waar BB al niet goed voor is Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 18 september 2011 Delen Geplaatst: 18 september 2011 Wat onzettend leuk! Van harte gefeliciteerd!Hoe heeft hij het gevraagd? Op zijn knieën? In ieder geval veel plezier met de voorbereidingen!Nee, hij ging niet op zijn knieen! Het was op een keramiekmarkt hier vlakbij (Vorig jaar heeft Jeroen me hier gevraagd of ik met hem samen wilde wonen), waar veel vrienden en kennissen van ons met kraampjes staan. Wij werken daar als vrijwilliger mee. Hij heeft een tijdje geleden aan een van hen gevraagd om een bekertje te maken met het aanzoek erop en die in haar kraampje te zetten. Dus, die middag kwamen mijn ouders vanuit het zuiden, wij daarheen. Toen we richting dat kraampje liepen viel me wel op dat er ineens wel veel mensen met ons mee liepen, maar wist ik veel...daar denk je toch niet aan?!! Toen kwamen we bij het kraampje, ik zag de beker tussen de andere spullen staan, en zag 2 konijntjes op de zijkant en het woord "trouwen". Toen dacht ik: "oh shit... dit kan toch niet...zal ik die beker pakken?" Ik durfde hem niet te pakken haha!! Toch gedaan natuurlijk, en toen zag ik de tekening en de tekst, ik weet nog dat ik mijn hand voor mijn mond sloeg en begon te huilen (Jeroen ook, mag ik niet zeggen hier denk ik maar ik doe het toch), iedereen begon te zingen en te klappen!! Ik heb JA gezegd, en was helemaal van de kaart haha. De bubbels stonden al in de koelkast (alles was gewoon georganiseerd!! De smiechten... ik heb niks in de gaten gehad!), die kon ik wel gebruiken, pff!Jeroen was dagen vantevoren al zenuwachtig, ik merkte wel aan hem dat hij wat stiller was maar dat heeft iedereen wel eens. Dus... zo is het gegaan! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 18 september 2011 Delen Geplaatst: 18 september 2011 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 18 september 2011 Delen Geplaatst: 18 september 2011 Nou de volgende stap zijn de worteltjes dan! Van harte met jullie eerste BB huwelijk! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 18 september 2011 Delen Geplaatst: 18 september 2011 Wat ontzettend leuk! Leuke manier ook om je te vragen! Van harte gefeliciteerd! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 18 september 2011 Delen Geplaatst: 18 september 2011 Allemaal dankzij BB Evee :-) Zonder jullie hadden wij elkaar niet leren kennen! Bedankt!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
juudjuhlove Geplaatst: 18 september 2011 Delen Geplaatst: 18 september 2011 haha die aanvraag was tenminste nog romantisch, dat kon ik niet zeggen.Dan maar niet op zijn knieeën. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 18 september 2011 Delen Geplaatst: 18 september 2011 Graag gedaan, haha! Heel erg leuk! Veel geluk samen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten