Ga naar inhoud

1e BB huwelijk is een feit.........

ZaZa
 Delen

Aanbevolen berichten

Waanzinnig he :-)

Zo ken je elkaar niet, zo leer je elkaar kennen (op BB, ik hoor mezelf nog zeggen "Ik ga echt never nooit aan internetdaten doen"), zo wordt je stapelverliefd, koop je een huis en nu gaan we trouwen....

Ik kan alleen maar lachen vandaag, het lijkt wel een droom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waanzinnig he :-)

Zo ken je elkaar niet, zo leer je elkaar kennen (op BB, ik hoor mezelf nog zeggen "Ik ga echt never nooit aan internetdaten doen"), zo wordt je stapelverliefd, koop je een huis en nu gaan we trouwen....

Ik kan alleen maar lachen vandaag, het lijkt wel een droom!

Hmmm had ik toch dat berichtje van jou, begin vorig jaar moeten bewaren... ;). Gefeliciteerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat onzettend leuk! Van harte gefeliciteerd!

Hoe heeft hij het gevraagd? Op zijn knieën? :)

In ieder geval veel plezier met de voorbereidingen!

Nee, hij ging niet op zijn knieen!

Het was op een keramiekmarkt hier vlakbij (Vorig jaar heeft Jeroen me hier gevraagd of ik met hem samen wilde wonen), waar veel vrienden en kennissen van ons met kraampjes staan. Wij werken daar als vrijwilliger mee. Hij heeft een tijdje geleden aan een van hen gevraagd om een bekertje te maken met het aanzoek erop en die in haar kraampje te zetten. Dus, die middag kwamen mijn ouders vanuit het zuiden, wij daarheen. Toen we richting dat kraampje liepen viel me wel op dat er ineens wel veel mensen met ons mee liepen, maar wist ik veel...daar denk je toch niet aan?!! Toen kwamen we bij het kraampje, ik zag de beker tussen de andere spullen staan, en zag 2 konijntjes op de zijkant en het woord "trouwen". Toen dacht ik: "oh shit... dit kan toch niet...zal ik die beker pakken?" Ik durfde hem niet te pakken haha!! Toch gedaan natuurlijk, en toen zag ik de tekening en de tekst, ik weet nog dat ik mijn hand voor mijn mond sloeg en begon te huilen (Jeroen ook, mag ik niet zeggen hier denk ik maar ik doe het toch), iedereen begon te zingen en te klappen!! Ik heb JA gezegd, en was helemaal van de kaart haha. De bubbels stonden al in de koelkast (alles was gewoon georganiseerd!! De smiechten... ik heb niks in de gaten gehad!), die kon ik wel gebruiken, pff!

Jeroen was dagen vantevoren al zenuwachtig, ik merkte wel aan hem dat hij wat stiller was maar dat heeft iedereen wel eens.

Dus... zo is het gegaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .