admin Geplaatst: 27 augustus 2011 Delen Geplaatst: 27 augustus 2011 Hoi allemaal,Het forum is nu helemaal in zijn mobiele (light) versie beschikbaar voor iphones/androids etc.Veel plezier ermee!Groetjes,Edwin Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jack en olivia Geplaatst: 27 augustus 2011 Delen Geplaatst: 27 augustus 2011 gelukkig daar zat ik op te wachten!!! moet ik dat downloaden ofzo??of is de hele site veranderd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 27 augustus 2011 Delen Geplaatst: 27 augustus 2011 Ik ben benieuwd of iedereen topics kan openen in de mobiele versie ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Melwit Geplaatst: 27 augustus 2011 Delen Geplaatst: 27 augustus 2011 Ja! Dat had ik gemerkt! Is er ook iets om die mobiele site uit te schakelen. Want ik vind de gewone site veel fijner werken op mijn iphone! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnneGrootendorst Geplaatst: 27 augustus 2011 Delen Geplaatst: 27 augustus 2011 Het is echt een handige app. Werkt prima en ik vind het makkelijker dan de normale site op mn mobiel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 27 augustus 2011 Delen Geplaatst: 27 augustus 2011 Ik was benieuwd of ik op de mobiele versie wel foto's kon zien.. Maar hij was met een topic met 1 foto al 5 minuten aan het laden. Toen heb ik het maar op gegeven. Doe mij de app maar ookal zie ik dan geen foto's. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
admin Geplaatst: 27 augustus 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2011 Ja! Dat had ik gemerkt! Is er ook iets om die mobiele site uit te schakelen. Want ik vind de gewone site veel fijner werken op mijn iphone!Ja hoor, dat kan. je kan onderaan het forum een andere style kiezen. Dan kan je het overrulen als je zou willen.Foto's en dergelijke worden natuurlijk niet automatisch sneller. Als iemand hier een foto van 1 mb plaatst.. tjah dan duurt dat eventjes. Daar is helaas niets aan te doen.Succes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
admin Geplaatst: 27 augustus 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2011 Ik ben benieuwd of iedereen topics kan openen in de mobiele versie ?Error in de style, is een bekende bug, wordt in de nieuwe versie gefixed, hoop dat het snel gepatched wordt. Dank je voor de melding. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 27 augustus 2011 Delen Geplaatst: 27 augustus 2011 Ja hoor, dat kan. je kan onderaan het forum een andere style kiezen. Dan kan je het overrulen als je zou willen.Legar.........het probleem is een beetje dat die knop niet werkt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 27 augustus 2011 Delen Geplaatst: 27 augustus 2011 Sorry, ik kan niet bewerken..dus hieronder dan maar:Indien je de knop full site bedoeld, is het enige dat dan gebeurd dat hij weer naar de bovenkant van de pagina springt.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 27 augustus 2011 Delen Geplaatst: 27 augustus 2011 Ik dacht al dat er wat mis was met de site toen ik op m'n mobiel keek. Maar toen zag ik het staan. Viel mij alleen op toen ik bv het topic van de Sore Hocks zat te lezen bij Gezondheid, dat ik het filmpje maar voor een stukje zag, ik kan niet naar rechts of links scrollen alleen naar boven en beneden, en het scherm van het filmpje is groter. De foto's passen zich wel aan en verder stond alle tekst wel netjes onder elkaar zodat het leesbaar was. Ik weet niet of dat aan mijn telefoon ligt. Ik heb een NokiaC5 (niet heel bijzonder dus) Ik was trouwens niet ingelogd toen ik aan het lezen was. (ik weet niet of dat nog uitmaakt) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 27 augustus 2011 Delen Geplaatst: 27 augustus 2011 Ik denk... ik probeer het even als ik ingelogd ben.... maar hij is nog aan het laden, terwijl ik hem net in notime geopend had. En het hoofdscherm werd toen ik ingelogd had, nog smaller. Maar nogmaals, ik weet niet of dat aan mijn telefoon ligt of dat meerdere mensen dit zo hebben. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elnienkjo Geplaatst: 28 augustus 2011 Delen Geplaatst: 28 augustus 2011 Ik was benieuwd of ik op de mobiele versie wel foto's kon zien.. Maar hij was met een topic met 1 foto al 5 minuten aan het laden. Toen heb ik het maar op gegeven. Doe mij de app maar ookal zie ik dan geen foto's.Met de app kun je wel foto's zien wanneer je een bericht aan klikt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 28 augustus 2011 Delen Geplaatst: 28 augustus 2011 In de instellingen van je telefoon kun je aanvinken of je wel of geen voorkeur hebt voor de mobiele versie van de site (bij mijn htc in ieder geval).Als je de mobiele versie uitzet kun je wel alles lezen, maar reageren werkt bij mij ook niet. Alles werkt wel normaal als je de bunnybunch app gebruikt Legar is hard aan het werk om alles goed te krijgen, we moeten dus even geduld hebben. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 28 augustus 2011 Delen Geplaatst: 28 augustus 2011 Met de app kun je wel foto's zien wanneer je een bericht aan klikt.Dat wist ik niet, thanks! dan is de app helemaal perfect Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 28 augustus 2011 Delen Geplaatst: 28 augustus 2011 Ik kan idd geen fullsite krijgen.. en heb daar wel behoefte aan. want fullsite werkte veeeel sneller dan de(ze) mobiele site..En bij instellingen kan ik het niet anders instellen, ik heb ook de app, heb een iphone, maar geef toch de voorkeur aan de fullsite, enige nadeel is dat mn batterij dr wat snel van leeg gaat.. (had zelf een topic hier over geopend maar deze zal ik dan nu laten sluiten) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elnienkjo Geplaatst: 28 augustus 2011 Delen Geplaatst: 28 augustus 2011 Is er ook een manier om met de app snel naar de laatste pagina te gaan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 28 augustus 2011 Delen Geplaatst: 28 augustus 2011 @ elnienkjo dat vind ik idd ook het nadeel van de app t.o.v de site.. ook heb ik nog niet ontdekt hoe ik profielberichten naar vrienden kan sturen met de app.. iemand daar een tip voor? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
admin Geplaatst: 28 augustus 2011 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2011 Hoi allemaal,Ik heb een aantal kleine fixes zelf toegepast op de mobiele versie van de website. (niet de app).Als het goed is werkt het nu al een stuk beter en moeten topics weer gewoon openen.Dit is echter geen officiele patch, ik wacht nog op een nieuwe patch vanuit vbulletin om dit op de "goede" manier op te lossen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Melwit Geplaatst: 28 augustus 2011 Delen Geplaatst: 28 augustus 2011 Jammer dat we dan nu nog niet op de gewone site kunnen met onze telefoon! Ik gebruik nu de app. Maar vind het inderdaad niet erg praktisch omdat ik niet meteen naar de laatste pagina kan gaan en ik vond het op de site wel overzichtelijk dat je per topic kon zien op welk onderwerp het laatst gereageerd was. En ook de tijden staan daarbij! Maargoed, als die knop het straks doet om t weer terug naar de gewone site te krijgen ben ik weer blij Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 augustus 2011 Delen Geplaatst: 28 augustus 2011 Hier werkt de mobiele versie nu inderdaad goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
admin Geplaatst: 28 augustus 2011 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2011 Hoi,De full site link werkt ook weer. Dit was/is ook een bug in de standaard vbulletin software die gefixed wordt.Ik heb deze bug nu handmatig eventjes gefixed.Dank je voor het melden.De problemen met de mobile style lijken nu op orde. Kan iemand als die een bug vind deze naar mij sturen via een PB ipv in een topic? Anders lees ik er te snel overheen.Dank je! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
admin Geplaatst: 28 augustus 2011 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2011 Hoi allemaal,Dank voor al jullie meldingen rondom de mobile versie. Ik heb alle bugjes verzameld en in een ticket gezet richting vbulletin. Sommige heb ik tijdelijk opgelost, sommige zijn nieuw. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 28 augustus 2011 Delen Geplaatst: 28 augustus 2011 Ik kan idd weer gebruik maken van de internetversie op mijn mobiel, fijn! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Melwit Geplaatst: 28 augustus 2011 Delen Geplaatst: 28 augustus 2011 Super! Dankjewel voor de snelle fix! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten