Ga naar inhoud

Mobiele versie van het forum beschikbaar

admin
 Delen

Aanbevolen berichten

Ja! Dat had ik gemerkt! Is er ook iets om die mobiele site uit te schakelen. Want ik vind de gewone site veel fijner werken op mijn iphone!

Ja hoor, dat kan. je kan onderaan het forum een andere style kiezen. Dan kan je het overrulen als je zou willen.

Foto's en dergelijke worden natuurlijk niet automatisch sneller. Als iemand hier een foto van 1 mb plaatst.. tjah dan duurt dat eventjes. Daar is helaas niets aan te doen.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht al dat er wat mis was met de site :D toen ik op m'n mobiel keek. Maar toen zag ik het staan. Viel mij alleen op toen ik bv het topic van de Sore Hocks zat te lezen bij Gezondheid, dat ik het filmpje maar voor een stukje zag, ik kan niet naar rechts of links scrollen alleen naar boven en beneden, en het scherm van het filmpje is groter. De foto's passen zich wel aan en verder stond alle tekst wel netjes onder elkaar zodat het leesbaar was. Ik weet niet of dat aan mijn telefoon ligt. Ik heb een NokiaC5 (niet heel bijzonder dus) Ik was trouwens niet ingelogd toen ik aan het lezen was. (ik weet niet of dat nog uitmaakt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk... ik probeer het even als ik ingelogd ben.... maar hij is nog aan het laden, terwijl ik hem net in notime geopend had. En het hoofdscherm werd toen ik ingelogd had, nog smaller. Maar nogmaals, ik weet niet of dat aan mijn telefoon ligt of dat meerdere mensen dit zo hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de instellingen van je telefoon kun je aanvinken of je wel of geen voorkeur hebt voor de mobiele versie van de site (bij mijn htc in ieder geval).

Als je de mobiele versie uitzet kun je wel alles lezen, maar reageren werkt bij mij ook niet. Alles werkt wel normaal als je de bunnybunch app gebruikt :)

Legar is hard aan het werk om alles goed te krijgen, we moeten dus even geduld hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan idd geen fullsite krijgen.. en heb daar wel behoefte aan. want fullsite werkte veeeel sneller dan de(ze) mobiele site..

En bij instellingen kan ik het niet anders instellen, ik heb ook de app, heb een iphone, maar geef toch de voorkeur aan de fullsite, enige nadeel is dat mn batterij dr wat snel van leeg gaat.. (had zelf een topic hier over geopend maar deze zal ik dan nu laten sluiten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Ik heb een aantal kleine fixes zelf toegepast op de mobiele versie van de website. (niet de app).

Als het goed is werkt het nu al een stuk beter en moeten topics weer gewoon openen.

Dit is echter geen officiele patch, ik wacht nog op een nieuwe patch vanuit vbulletin om dit op de "goede" manier op te lossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat we dan nu nog niet op de gewone site kunnen met onze telefoon!

Ik gebruik nu de app. Maar vind het inderdaad niet erg praktisch omdat ik niet meteen naar de laatste pagina kan gaan en ik vond het op de site wel overzichtelijk dat je per topic kon zien op welk onderwerp het laatst gereageerd was. En ook de tijden staan daarbij!

Maargoed, als die knop het straks doet om t weer terug naar de gewone site te krijgen ben ik weer blij :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

De full site link werkt ook weer. Dit was/is ook een bug in de standaard vbulletin software die gefixed wordt.

Ik heb deze bug nu handmatig eventjes gefixed.

Dank je voor het melden.

De problemen met de mobile style lijken nu op orde. Kan iemand als die een bug vind deze naar mij sturen via een PB ipv in een topic? Anders lees ik er te snel overheen.

Dank je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .