Ga naar inhoud

Nieuwe kooi..... :(

Aanbevolen berichten

Hallo BB'ers

Ik heb dus een nieuwe kooi gekregen. Mijn moeder wilde die ren inneens niet meer omdat paps dat niet nodig vond :grrrrrr:

Dus nu een nieuwe kooi gekocht, een kooi die mij absoluut niet bevalt. Niet alleen omdat deze véél te klein is, maar ook om het feit dat hij alles behalve functioneel is... Hier wat foto's :

6e3bbd.jpg

De zogenaamde ''Ren" !! :(

2lo0n44.jpg

onderin, véél te klein!

v4p4ex.jpg

Bovenin, klein klein klein!!!!!

wtvwgx.jpg

Nu is het konijn van de manege waar ik rijd, overleden aan kanker. De kooi staat leeg en wellicht.. mag ik hem hebben??

Ik kan het vragen, deze is een stuk groter...

Wat is jullie mening?

Groetjes kim! :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die opmerking arm konijn vind ik niet kloppen, ik vind het hok nog best wel gaan, er zijn konijnen die er erger bij zitten.

Al vind ik het hok wel te klein inderdaad, maar met een paneelrennetje ervoor moet het lukken toch?

Misschien kun je je vader de foto's van het huisvesting forum laten zien?

Of toevallig kijken als je vader langsloopt!

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik heb de manege gebeld, en de eigenaresse van de manege, en dus van het hok is een weekje op vakantie...

Ze wil misschien een nieuw konijn, dus het hok weet ik nog niet of hij weg gaat. Mag het hok weg (weet ik volgende week) Dan mag het van mijn moeder. Dus het wordt duimen of ze een nieuw konijntje willen...

Ja ik vind mijn konijn ook zielig hoor, Nicky_the :)

Het komt wel goed denk ik...

Link naar bericht
Delen op andere sites

lijkt inderdaad wat laag, zodat je nijntje niet rechtop kan zitten. Met een beetje handigheid van je vader zou je daar toch wat moois omheen kunnen bouwen. Wel vervelend dat het niet echt makkelijk schoon te houden is, als je al moet gaan liggen voor de ren. Misschien een optie om een bouwwerk eronder te maken?? Zo komt het hok hoger, voor jouw makkelijker schoon te ouden en maak je onder het hok een hoger gedeelte als ren waarin je nijntje rechtop kan zitten. Qua ruimte verliest je vader niks, hok gaat immers de hoogte in en daar is niet veel materiaal voor nodig. :mdr:

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goeie tip

lijkt inderdaad wat laag, zodat je nijntje niet rechtop kan zitten. Met een beetje handigheid van je vader zou je daar toch wat moois omheen kunnen bouwen. Wel vervelend dat het niet echt makkelijk schoon te houden is, als je al moet gaan liggen voor de ren. Misschien een optie om een bouwwerk eronder te maken?? Zo komt het hok hoger, voor jouw makkelijker schoon te ouden en maak je onder het hok een hoger gedeelte als ren waarin je nijntje rechtop kan zitten. Qua ruimte verliest je vader niks, hok gaat immers de hoogte in en daar is niet veel materiaal voor nodig. :mdr:
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .