snuitje_pluisje 11 Geplaatst: 21 augustus 2011 Delen Geplaatst: 21 augustus 2011 Hallo BB'ersIk heb dus een nieuwe kooi gekregen. Mijn moeder wilde die ren inneens niet meer omdat paps dat niet nodig vond :grrrrrr:Dus nu een nieuwe kooi gekocht, een kooi die mij absoluut niet bevalt. Niet alleen omdat deze véél te klein is, maar ook om het feit dat hij alles behalve functioneel is... Hier wat foto's :De zogenaamde ''Ren" !! :(onderin, véél te klein!Bovenin, klein klein klein!!!!!Nu is het konijn van de manege waar ik rijd, overleden aan kanker. De kooi staat leeg en wellicht.. mag ik hem hebben??Ik kan het vragen, deze is een stuk groter... Wat is jullie mening? Groetjes kim! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
snuitje_pluisje 11 Geplaatst: 21 augustus 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2011 oja, ik moet het dak eraf tillen om boven erin te kunnen (samen met vader) Dus daar zullen ook wel de nodige ruzies van komen, omdat papa daar geen zin in heeft oid...En ik moet gaan liggen om beneden erin te kunnen, en de ren kan niet open. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
JOEPENKOOS 10 Geplaatst: 21 augustus 2011 Delen Geplaatst: 21 augustus 2011 Mag je er ook geen panelerennetje eraan vast?aangezien je die elke keer gewoon kan opruimen of ergens anders met het konijn kan zetten! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
dianant 10 Geplaatst: 21 augustus 2011 Delen Geplaatst: 21 augustus 2011 hij is best laag op sommige plekken. Gaat ze soms oo nog buiten haar kooi? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
snuitje_pluisje 11 Geplaatst: 21 augustus 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2011 ja ze gaat ook buiten haar kooi, maar... ik ga toch vragen voro die kooi van de manege, aangezien die wat groter is en wat... functioneler ... een rennetje eraan vast had ik ook al aangeboden, maar ze willen er niks van weten... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
jrjsieben 11 Geplaatst: 21 augustus 2011 Delen Geplaatst: 21 augustus 2011 Ja het oogt mooi :he:Maar goed voor een konijn nee Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Fleurtje1985 11 Geplaatst: 21 augustus 2011 Delen Geplaatst: 21 augustus 2011 Had je niet eerste een topic aangemaakt dat je vorige konijnenhok was ingestort? Of vergis ik me?Ik dacht dat je toen samen met je vader of moeder een hok zou gaan timmeren? Kan je hem niet met wat planken uitbouwen? Beetje hulp van pap? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
snuitje_pluisje 11 Geplaatst: 21 augustus 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2011 Ja inderdaad dat was ik Alleen zoals ik eerder al zei, nee mijn vader doet er niks aan zegt 'ie Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Nicky_the 50 Geplaatst: 21 augustus 2011 Delen Geplaatst: 21 augustus 2011 Arm konijn... Ik zou idd bij de manege kijken of op marktplaats Quote Link naar bericht Delen op andere sites
SanneLOVEmijnnijntjes 11 Geplaatst: 21 augustus 2011 Delen Geplaatst: 21 augustus 2011 Die opmerking arm konijn vind ik niet kloppen, ik vind het hok nog best wel gaan, er zijn konijnen die er erger bij zitten.Al vind ik het hok wel te klein inderdaad, maar met een paneelrennetje ervoor moet het lukken toch?Misschien kun je je vader de foto's van het huisvesting forum laten zien?Of toevallig kijken als je vader langsloopt! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TeddyLoverrr 10 Geplaatst: 21 augustus 2011 Delen Geplaatst: 21 augustus 2011 het is niet een arm konijn, het hok oogt wel mooi maar ik het is niet zo groot nee,vervelend dat je vader er niks aan wil doen,maar wees zelf creatief! spaar iets, of timmer iets in elkaar,iets wat je eraan kan zetten. ( een hokje waar hij ook in kan ofzo)een ren is ook een goed idee Succes ;D Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Nicky_the 50 Geplaatst: 21 augustus 2011 Delen Geplaatst: 21 augustus 2011 Ik denk niet dat het konijn op zijn achterpoten rechtop kan staan, dus ja.. ik vind het een zielig konijntje.. Daarom zei ik al: probeer die van de manege te krijgen of kijk op marktplaats.. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
snuitje_pluisje 11 Geplaatst: 21 augustus 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2011 ik heb de manege gebeld, en de eigenaresse van de manege, en dus van het hok is een weekje op vakantie...Ze wil misschien een nieuw konijn, dus het hok weet ik nog niet of hij weg gaat. Mag het hok weg (weet ik volgende week) Dan mag het van mijn moeder. Dus het wordt duimen of ze een nieuw konijntje willen...Ja ik vind mijn konijn ook zielig hoor, Nicky_the Het komt wel goed denk ik... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
lliesje 10 Geplaatst: 22 augustus 2011 Delen Geplaatst: 22 augustus 2011 ik zou dit verbouwen. dat mini renneje er aan weg, het bovenverdiep weg dat je enkel het huisje over hebt en dan een ren aan zetten die hoog genoeg is zodat hij/zij heel de tijd kan rond rennen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
SanneLOVEmijnnijntjes 11 Geplaatst: 22 augustus 2011 Delen Geplaatst: 22 augustus 2011 Dat is pas een mooi idee! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
rabbitmams_miriam 10 Geplaatst: 22 augustus 2011 Delen Geplaatst: 22 augustus 2011 lijkt inderdaad wat laag, zodat je nijntje niet rechtop kan zitten. Met een beetje handigheid van je vader zou je daar toch wat moois omheen kunnen bouwen. Wel vervelend dat het niet echt makkelijk schoon te houden is, als je al moet gaan liggen voor de ren. Misschien een optie om een bouwwerk eronder te maken?? Zo komt het hok hoger, voor jouw makkelijker schoon te ouden en maak je onder het hok een hoger gedeelte als ren waarin je nijntje rechtop kan zitten. Qua ruimte verliest je vader niks, hok gaat immers de hoogte in en daar is niet veel materiaal voor nodig. :mdr: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
jrjsieben 11 Geplaatst: 22 augustus 2011 Delen Geplaatst: 22 augustus 2011 Goeie tip lijkt inderdaad wat laag, zodat je nijntje niet rechtop kan zitten. Met een beetje handigheid van je vader zou je daar toch wat moois omheen kunnen bouwen. Wel vervelend dat het niet echt makkelijk schoon te houden is, als je al moet gaan liggen voor de ren. Misschien een optie om een bouwwerk eronder te maken?? Zo komt het hok hoger, voor jouw makkelijker schoon te ouden en maak je onder het hok een hoger gedeelte als ren waarin je nijntje rechtop kan zitten. Qua ruimte verliest je vader niks, hok gaat immers de hoogte in en daar is niet veel materiaal voor nodig. :mdr: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Fleurtje1985 11 Geplaatst: 23 augustus 2011 Delen Geplaatst: 23 augustus 2011 Benut idd gewoon flink de hoogte Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.