Ga naar inhoud

Show je Nail art topic!

Petraatje
 Delen

Aanbevolen berichten

• Reacties 162
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

leuk dit topic:)

Doe het zelf ookal 6 jaar:D

Eerst op kunstnagels en nu op me echte:)

Alleen ben zo niet slim geweest...ik maak er nooit foto's van haha:)

Heb ook een hele kit met wel meer dan 200 verschillende nagelak kleuren,glitters,steentjes,3d figuurtjes,nagelpeircings,stickers en ga zo maar door:)

Zie trouwens ook hele mooie nagels voorbij komen:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindresultaat:

attachment.php?attachmentid=53140&d=1317723513

Zwarte crackle met als topcoat een gouden vlok-glitter

Luipaard-print met goud

Hoe gaaf! Ik wil ook die crackle bestellen, maar moet even wachten tot ik weer wat minder krap bij kas zit:p Die luipaardprint is ook stoer!

Heb zojuist ook lekker mijn eigen nageltjes weer bijgewerkt, morgen lekker op stap, en dan moeten ze er natuurlijk tip-top uitzien! Hier het resultaat voor vandaag, licht rose, paarse randen en zwarte streepjes:

296995_183396098404676_100002028606550_396808_1740637956_n.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Ik vindt het best gaaf om te zien, en dat je het kunt vind ik héél knap. Ben alleen nooit echt weg geweest van nagellak. xD Vindt het maar onhandig en als het beetje eraf gaat ofzo vind ik het al snel onverzorgd uitzien. Dus, naturel voor moi.

:) Maar verder wel heel sjiek, die rode met de verschillende tinten vind ik wel heeeeeeeeeel mooi

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

De dobbelsteentjes vind ik echt zo leuk! Zo simpel als wat, maar daarom juist geweldig! ^^

Gave nagellak hoor! Kun je leuke dingetjes mee experimenteren :he:

Gisteren heeft een vriendinnetje mijn nagels gedaan met een dun laagje gel en als nail art; nep-konad en een french manicure met roze en grijs ^^

Foto volgt later

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 jaar later...
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .