Ga naar inhoud

Show je Nail art topic!

Petraatje
 Delen

Aanbevolen berichten

• Reacties 162
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

iedereen kan dat zo mooi.bij mij lukt het nog niet eens om gewoon in een kleur te lakken

Dat is echt een kwestie van oefenen. ik kon dat ook niet. En hou er rekeing mee. Ik gebruik stikers en maak de afbeeldingen niet zelf. IS veel makkelijker. Van heel dicht bij zie je dit soms (ook niet eens altijd) maar van een afstant zie je dit niet eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij scheuren ze ook om het minste en geringste. Daarom had ik een tijdje een dun laagje acryl op mijn nagels, maar daar ben ik mee gestopt. Te kostbaar om het elke 3 weken te laten doen!

dus nu zijn ze weer kort, maar daar kun je ook leuke dingen mee doen hoor! Korte nagels :he:

Ik hoop dat ik vanmiddag tijd heb om er weer eens iets leuks van te maken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow petraatje, wou dat ik het al zo goed kon! Ben sinds augustus gestopt met nagelbijten en vind het nu ook erg leuk mijn nagels kunstig te versieren, zodat iedereen kan zien hoe mooi lang ze al zijn :P Was net van plan vanavond nog even opnieuw te lakken, en dankzij dit topic heb ik weer genoeg inspiratie!!!

Heb zelf maar 1 foto, maar nu zijn ze hetzelfde gelakt, maar dan in mintgroen, donkerblauw en wit:

312588_172810452796574_100002028606550_363762_1269840777_n.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij blijft het ook maar kort goed, soms zelfs maar een halve dag!

Ik vind het heel leuk om nagels te doen maar ik ben niet zo'n iemand die zegt: 'ohhhh neee, m'n nágels! Stel je voor *drama*'

Vandaar dat het er bij mij ook snel vanaf chipt ed. maargoed :P

@ kimberleyfunky: Echt leuk! Ik houdt van stipjes, dat vrolijk nagels al zo snel leuk op! :love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .