Ga naar inhoud

Show je Nail art topic!

Petraatje
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik vind het er allemaal ontzettend leuk uitzien maar oh wat is het onpraktisch met al die konijnen(hokken) hier.. :P na de vakantie mogen mijn nageltjes ook weer mooi zijn :rofl:

Inderdaad! Normaal heb ik ook altijd lange nagels (meestal zonder kleurtje, alleen blanke lak), maar nu het hoogseizoen bij het asiel is en ik dan meerdere keren per dag 60 (waarvan sommige erg trekkende) honden uitlaat en daarnaast mn handen veel in schoonmaakmiddelen steek heb ik lelijke, vooral afgebladerde, nagels.. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 162
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Haha ik deed eerst zelf een laagje acryl op mijn eigen nagels, maar daar ben ik maar mee gestopt. Veel te moeilijk en duurde te lang :P

Maar voordeel was wel dat ik oer-sterke nagels had! En de nagellak bleef er tenminste weken op zitten.. Nu chipt het er de volgende dag alweer vanaf!

Maar ik vind het laten doen veel te duur :he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik deed eerst zelf een laagje acryl op mijn eigen nagels, maar daar ben ik maar mee gestopt. Veel te moeilijk en duurde te lang :P

Maar voordeel was wel dat ik oer-sterke nagels had! En de nagellak bleef er tenminste weken op zitten.. Nu chipt het er de volgende dag alweer vanaf!

Maar ik vind het laten doen veel te duur :he:

Gebruik je wel een base- en toplaagje dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ofc gebruik ik base- en topcoat. Dat zijn de basisregels van het nagellakken :P

Er zit wel degelijk verschil tussen base- en topcoat. Ik gebruik nu een basecoat van nubar, met een soort 'rubber' effectje. Dat zorgt ervoor dat de nagellak extra goed pakt. Topcoat gebruik ik de topcoat die bij mijn acrylset zat, merkloos maar super goed spul..

Basecoat is niet alleen belangrijk voor de hechting en voorkoming dat de kleur in je nagels trekt, maar een goede basecoat houdt het je nagels ook gezond. En ook bij lichte kleuren een basecoat gebruiken want dat kan ook in je nagels trekken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had dit topic nog niet gezien(maar vreemd genoeg dacht ik er vanmorgen aan om ook zo'n topic te openen^^).

Ik doe veel met konad(weet niet of jullie dat kennen). Alleen nu vond mijn moeder dat te duur, dus moest ik het proberen met essence. Dat wil veel minder goed maarja, zal een foto maken van het 'hartje', en dan hier nog wel eens plaatsen.;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik heb die van essence ook eens geprobeerd! Maar dat is echt flut. Ik krijg er geen enkel figuurtje uit.. alleen maar krassen op het plaatje.

De vriendin van mn neef (woont schuin tegenover me) heeft wel heel veel spullen van konad. Als ik wil mag ik ze eens lenen, maar dat het ik (nog) niet gedaan. Wel leuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik heb die van essence ook eens geprobeerd! Maar dat is echt flut. Ik krijg er geen enkel figuurtje uit.. alleen maar krassen op het plaatje.

De vriendin van mn neef (woont schuin tegenover me) heeft wel heel veel spullen van konad. Als ik wil mag ik ze eens lenen, maar dat het ik (nog) niet gedaan. Wel leuk!

Flut ja, er is bij mij vandaag 1 figuurtje van de 15 gelukt ofzow, dus heb nu maar 1 nagel;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ik hou ook erg van Nail art !

Zelf ben ik er bijna naast huiswerk en dieren ook elke dag mee bezig !

Zelf heb ik nooit ideen (soms een paar) maar meestal haal ik ze van Youtube

Youtube is egt een aanrader! Ik heb nu Paars erop heeft iemand ideen voor erover heen ?

xoxoxo Madestout

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .