Ga naar inhoud

DRINGEND:: Weggelopen, boerenfox Sammy

Aanbevolen berichten

Hij moet érgens zijn?!

Het kan echt niet dat hij *poef* verdwenen is.

Hebben jij en je vriendin al flyers gemaakt? Of lees ik daaroverheen?

Zo nee, dan zou ik flyers ophangen in de hele buurt, grote kans dat iemand hem in huis heeft genomen.

Verder ook flyers in het asiel ophangen en in brievenbussen stoppen, mensen in de buurt waar hij is verdwenen vragen of ze hem hebben gezien, elke dag dierenasiels in de buurt bellen, kijk ook eens op hun site, vaak hebben ze particulieren die een dier hebben gevonden en het thuis houden totdat de eigenaar is gevonden, dat is wel bij mij zo.

Veel succes, hoop dat je hem nog terugvindt!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Of hij is zeer bewust meegenomen door iemand die hem vond.

Mooi voorbeeld daarvan is 2 labradors wandelend met baas in bos, rennen even uit zicht, baas roept ze terug, maar 1tje komt terug.

Hele bos is afgezocht ook met speurhonden, het spoor liep dood bij een parkeerplaats.

Ondanks de flinke beloning is deze hond na ruim 2 jaar nog steeds niet terug, ook zo poef verdwenen onder de baas zijn neus.

De wereld zit raar in elkaar en de topicstarter wiens eigen hond het niet eens zit hierop aanvallen heeft geen zin

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .