Spring naar bijdragen
~*carly*~

Halo iedereen!!!!

Recommended Posts

heey,al een tijdje las ik op dit gezellige forum voor wat tips etc. en vooral de clickertraining vond ik geweldig zelf ben ik daar nu ook druk mee in de weer8)

En heb nu toch maar de stap genomen om me aan te melden:$

haha ik ben dus Sabina en ben 16 jaar en heb hier thuis een gezellig beestenboeltje gecrieerd met 4 konijnen 7 cavia's 3 gerbils en dan nog onze 3 hondjes.

Ik zit nu in het examen jaar van het prinsentuin college in oudenbosch,maar volgend jaar ga ik naar het prinsentuincollege in Breda,om daar 2 jaar dierenverzorging en 2 jaar dierenarts assistente te doen.

dit is trouwens mijn filmpje met de nijnen...

http://www.youtube.com/watch?v=3s2JhA_2mnE

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welkom hier!! Volgend jaar ga ik ook precies dezelfde opleiding doen. Ga jij alleen voor dierenartsassistente of ga je voor de dierenartsassistente Paravetinair?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Welkom hier!! Volgend jaar ga ik ook precies dezelfde opleiding doen. Ga jij alleen voor dierenartsassistente of ga je voor de dierenartsassistente Paravetinair?

voor paravetrinair,maar in mijn familie heb ik wel gemerkt dat iedereen zo iets heef van para wattes:blink:?? haha vandaar dat ik meestal dierenartsassistente zeg.Maar ik moet natuurlijk nu eerst wel even mijn examens halen:bow:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
welkom erbij!!

Leuk filmpje!!! Zo leuk hoe ze zo achter je hand aanrennen:)

ze vinden het ook echt heel leuk!!! ik begon er eigenlijk mee omdat ik dacht dat het me NIET zou lukken:$

haha,maar ik was er zeker van dat konijnen en dieren in het algemeen net zo slim zijn als mensen,dus toch maar even geprobeerd,ben met mijn volwassen rammetje ook begonnen,en ook hij pikt het erg op en sjeesd al heen en weer in het hok als hij me aan ziet komen haha:bounce:

Want de jongen gaan natuurlijk naar een goed tehuis wel jammer trouwens hoor...vind ze echt geweldig en zeker nu ze al die trucjes kennen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik zie net in je profiel dat je paardrijd:)Leuk!Rij je op een manege of heb je een eigen paard/pony?

nee,ik rijd niet op een manege heb ik wel heel lang gedaan..reed op een A welshje dat echt een pitbl was waardoor niemand erop durfde,ze was ook mishandeld maar ik had op een gegeven moment haar vertrouwen gewonnen en kon er alles mee helaas werd ik toch wat groot voor haar en omdat ik al tijden niet op de andere paarden had gereden ben ik gestopt...ik reed als enige op haar met de andere paarden zou ik nooit zo'n band kunnnen krijgen...

Nu rijd ik 1x per week les bij iemand met 2 paarden en dan rijden we vooral buiten soms wel 3 uur.

En ik heb samen met 2 andere meisjes 2 verzorgpaarden,Ginny en Cella ginny lijkt van karakter sprekend op de A welsh er was 5 jaar niet op gereden met veel geduld hebben we ze opnieuw ingereden en ook ginny is me gaan vertrouwen,dit eigenlijk pas sinds we met natural horsemanship bezig zijn.Dit vind ik toch wel een hele mooie manier van met paarden omgaan,ik rijd ook gewoon engels met haar,en springen vind ze ook erg leuk,maar zo af en toe grondwerk is natuurlijk ook niet verkeerd:p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

dan kom ik nog op de pc hihi:)

maar hier zijn dan de foto's!!

de uitleg is aan haarzelf!!

(maar ik geef mijn eigen commentaar!!! hihi:lol:)

maar let vooral op de weerspiegeling hihi:p

Afbeelding045.jpg

Afbeelding046.jpg

Afbeelding056.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Wie is hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .