Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoii :)

Ik heb nu dus een ren ontworpen, waar nu dit in zit:

- kruidentuintje

- Voer, water, hooiruifje

- Toilet

- Nachthok

- poortje

- openslaand dak

Ik wil ook graag een zandbakje

Iemand tips om het leuk te maken en veel plezier voor mijn konijn ZONDER voortandjes ? :)

Mijn zelfontworpen ren is eindelijk goedgekeurd door mijn kieskeurige ouders :party:

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als je een oude rieten wastrommel hebt kan je die op zijn kant bij in de ren leggen. Hier is dat een heel groot succes. Ze gaat er altijd languit in liggen met haar hoofdje net over de rand er buiten :)

Wat ze hier ook heel leuk vind zijn kartonne dozen, die blijven nooit lang goed :P maar elke keer als ik inkopen ga doen neem ik daar een lege kartonne doos mee om mijn boodschappen in te doen. Die leg ik dan altijd in de ren en dan is het feest :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb hier regelmatig nieuwe dingen, probeer wat af te wisselen.

Hutjes:

spel%20hoekhok.jpgSIN4642.jpg

(Knaag)hout:

xxl%20bal%20gr.jpgwilgentakjes%20maiscorn.jpg

(hier hoeft je konijn dus niet persé aan te knagen, maar kan ie ook leuk mee rollen. Misschien in jou geval wel leuker. Bij mij is zo'n bal / knaaghout altijd binnen anderhalf uur "op")

Tunnels:

knaagtunnels%20rond.jpg

Ballen:

plastic%20konijnen%20bal%20konijnenwinkel.jpg

Lenterollen:

5200764.jpg

(Hooi kunnen ze opeten, maar het dient ook als tunnel. Je moet dit trouwens wel uit je ren halen als het regent, want de rol is van karton en dat wordt heel vies als het erg nat wordt).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben nieuw hier op BB.

Ik heb twee dwergkonijnen en wilde zelf een kooi maken. Afm; 150cm x 60cm x 100cm (worden twee verdiepingen)

Komt eruit te zien als een buitenhok, maar ik zet het in de woonkamer.

Nu was mijn vraag of ik op de bodem van beide etages met Novilon kan werken of is dit schadelijk voor de konijnen?

Ze knabbelen graag overal aan.

Of is er iets anders geschikt wat ik op de bodem kan doen voor eventueel urine etc..??

Link naar bericht
Delen op andere sites

De houten dobbelsteen met het grasballetje is bij ons een succes. Doerak smijt er gigantisch mee. Als hij boos is, of 't ding ligt in zijn weg, dan pakt hij hem om en gooit hij hem weg. Is te krijgen bij de bunnybin winkel

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .