Ga naar inhoud

inrichten kleine, héle kleine kooi..

Aanbevolen berichten

Even voor de duidelijkheid:

Ik doe niet aan uitgaan of stappen, winkel zeldden tot nooit (3x per jaar), Geef al mijn geld uit aan mijn konijn, verzorgpaardjes, Rat en andere diertjes die ik ken, (ik koop zelfs halsters als ik vind dat het halster van een pony die ik niet eens ken slecht is :P) En trouwens:

HET MAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

we gaan zelf een ren bouwen, hé, wij gaan een ren bouwen, hé, whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :):)

Ik ga meteen ontwerpen joepiieeeeeeee :P

Iedereen heel erg bedankt, ennnnnn;;;

Tips zijn natuurlijk altijd, maar dan ook altijd welkom!! :yes:

Groetjes kimmmmmmmmmmmmmmm :he: & pluisje, 'Sam de hond en Ratje Ciske :love:

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zucht... Ik begrijp je echt heeel goed, snuitje_pluisje. Ik heb ook zo'n mama die alles teveel vindt dat ik voor mijn konijnen doe :s. Ze vindt het belachelijk dat ik een groot hok wil en daar ook zo ongeveer al mijn zakgeld al een hele tijd voor spaar.

Maar ik vind het wel super voor jou dat je nu toch een nieuw en groter hok mag!

Link naar bericht
Delen op andere sites

bij mij ook hoor, ze vonden het perfect in het hok waar hij nu in zit, hij hoefde geen vriendin, laat staan een overschutte ren, en genoeg schuilplaatsen, heb ze deze site laten lezen (enkele onderwerpen - en foto's laten zien van sommige leden etc.) en heb ze uiteindelijk toch zo ver gekregen, betaal alles zelf, maar hij krijgt wel mooi een vriendin, een ren, hij word ex-ram, en 2hokken in de ren, waaronder 1 met 2 of drie verdiepingen zodat ze elkaar kunnen ontlopen, als dat nodig moest zijn..

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .