Ga naar inhoud

inrichten kleine, héle kleine kooi..

Aanbevolen berichten

Hoiii

Ik zit hier met een mini kooi, dus daar alsjeblieft geen commentaar over. Ik mag geen nieuwe kooi, maar aangezien deze kooi bijna uit elkaar valt, komt er binnenkort toch wel een nieuwe (ik maak hem kapot als paps en mams niet thuis zijn, en weet dan "toevallig" niet hoe het kapot is gegaan. Het punt is; De poten kun je gewoon ronddraaien, dus kortom; de kooi valt sowieso al bijna uit elkaar, en ik wil niet dat dat gebeurd als mijn konijn er in zit. Dus dan maar op deze manier. Hierna koop ik ps. van mijn eigen geld een kooi met 2 verdiepingen en een klein rennetje eraan. Maar nu even waar het over gaat::::

Ik heb dus een hele kleine kooi; binnenkant afm. breedte: 102cm, Diepte: 40cm en Hoogte 30cm.

Iemand tips hoe ik het een beetje leuk kan inrichten voor mijn konijn? Ik heb echt het beste voor mijn konijn voor, ik heb alles voor haar over, spaar voor een nieuwe kooi, ontwerp rennen en kooien om mijn ouders over te halen maar niets werkt, dan ga ik maar iets DOEN!

Ik ga zo het hok verschonen, de binnenkant helemaal uitdoen met water en zeep, ik ga alles schoonmaken, en hopelijk met wat tips van jullie...

Het moet een beetje ruimtelijk blijven zodat ze wel wat kan bewegen, wat nu al bijna onmogelijk is!

Er moet sowieso een hoektoiletje in, een voerbakje, en een hooiruifje...

Alsvast bedankt,

Groetjes kim :$

O ja; over het "kapotmaken" ; ik haal er een poot af en laat hem schuinstaan terwijl mmijn konijn losloopt, en als ze dan thuiskomen zit ik boven "op bunnybunch"

Nogmaals: alvast bedankt, groetjes kim ! :$

aangepast door snuitje_pluisje
Link naar bericht
Delen op andere sites

ik begrijp dat je een nieuw hok wil maar als je hem nu kapot maak

waar laat je dan je konijn het is immers zondag.

en lezen je ouders of broer niet op dit forum als ze weten dat je het expres

kapot heb gemaakt, krijg je misschien ruzie met je ouders.

kijk eens op marktplaats of op bb bij te koop aangeboden

ik hoop dat het je lukt om een groter hok te krijgen

succes

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik begrijp dat je een nieuw hok wil maar als je hem nu kapot maak

waar laat je dan je konijn het is immers zondag.

en lezen je ouders of broer niet op dit forum als ze weten dat je het expres

kapot heb gemaakt, krijg je misschien ruzie met je ouders.

kijk eens op marktplaats of op bb bij te koop aangeboden

ik hoop dat het je lukt om een groter hok te krijgen

succes

Geloof me; ik heb echt alles, maar dan ook echt ALLES geprobeerd... dit is het laatste wat ik kan doen.. Mijn ouders zitten niet op bb nee..

Link naar bericht
Delen op andere sites

maar uhm.... ik was zojuist aan de poot aan het trekken en het hok was er bijna kapot an gegaan.... Het dak klapte naar beneden de die andere poot staat nu 10 cm schuiner... mijn moeder moét me wel geloven!

Ik wil echt niet dat ik mijn konijn dalijk onder een ingestort konijnenhok vandaan moet halen... :(

Link naar bericht
Delen op andere sites

onze tuin is trouwens maar 7 meter bij 11 meter, waar een afdak met een tuinset eronder, een schuur, een ligbed, een konijnenhok en een groententuintje in staat..

Dat is dus ook een van de redenen dat ik geen groter hok mag.

maar áls we een hok nemen, ís het er een met 2 verdiepingen en een rennetje eraan. Daar zorg ik persoonlijk voor!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heel stom misschien. Maar via marktplaats worden vaak kooien aangeboden - gratis af te halen.

Dat een optie?

Dan ga je even kijken en vraag je het dan aan je paps en mams?

Wijziging: heb even met je meegekeken op MP.

Maar idd, gratis hokken zijn niets, maar bijvoorbeeld deze:

http://dieren.marktplaats.nl/knaagdieren-en-konijnen-hokken-en-kooien/465940406-groot-konijnenhok-voor-buiten-2-verdiepingen.html?return=eJw1jFFqwzAQRO8SkP5qSxaGVEYEhx4gV1BsGauypcW7IqWld%2B%2BGtl%2FvDbOz3mr7Fa0a0HbmbE8Y%2FDGtw0oEtm1TgZCb3R%2BJYPOesMlb%2B3vSwAqXj81pOaOjIsyohblCZVEsG6fRvPasc2RlLsjsnh2xfEZgxWXG%2Fyn9TXcuxlz3cMSJY3pwTCXH9xzyWpLo%2Bk7da6SQuS3w%2FK4l3V1ZJEB1SuJBDqqEgjSVOTitz%2BZ2k%2F4h%2BuuLFv0bUzGcOg3fP1onTmc%3D&df=1&fta=eNpNU01r20AQ%2FStFUN8Cu9oPrVbokNJLoIRASy8hhNmvRLUsCWuVuA3%2B751Zu9Db87w3T29nxmAb%2B7FaY6vtOD6%2FwbhW3Wq5ZLY6jT3fhbXPs%2BXdslnWjdyKVnVhsF1abd2N2f4Zlm5NYSVJRslhsdN2iMfBd%2Ft3u5%2Bn4dcUp9d5%2F7lmbhtynLp5GSzfZdfPabcsW8926zH3y7Zb5jX7OcSecyMeHnbw%2FnjDnx7ZU88olLTVAi%2Bx6rAdfwpbDaGklbK1FXfaiFr5E3fOKNUmBE30rFYIjOLGcAQgdS0CgRikRwBNYMxp6pIupdIOOhqBFLAIsiZxrVrHEPimlXAFIIEAqrQrFRNcKACMKBoFqTgjlcBcKK%2BaC4gmEjBSBPLh0QAnH8mgAcrcOizB5Vu1KO1C6HSpAIiWgiWZHGXWTvlAzq4xzKiTcG0ytQEEwHVgRBnpgqautvaeKhCSh5oGpeX1pdrH1sci9qkhqtUi6AKglqJMQ6cQSeMU14mmim68qUtClXh5l3aCl2mAYayApCSnqKppUksVCb7VNCjjWiVEuTtcap4XCOvzGKeX%2FErLZkjggg9weqb948oD3h7en63gverAcvsx2BuOqNwy1u%2B%2BUuMNnYmy1TdwcSz22lY%2Ffi%2FxE4S3eMRbzEMsdW6rL%2BD3cQr3cMDS%2FTXLbc7HwW05Ute%2Fw8Ms3%2BdjvptCPF2kaPsTxo2iXdOwkvt8sS5cCfG%2FADn8k93C9BIdHv1Udefz%2BfKqN5Ix%2B3E%2B%2FwVf6iAL&fta_ind=17&fs=1

voor 45 euro heb je een standaard - desnoods tijdelijk hok -

aangepast door Fleurtje1985
Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee pcies, was ook een voorbeeld.... kijk eventjes met jouw postcode?

Ik begrijp heel goed dat je ouders niet zo ver willen rijden. Maar desnoods kun je ook anoniem een 'gezocht' buitenhok - oproepje plaatsen?

Ik weet niet hoe oud je bent, dus vandaar dat ik probeer aan te geven dat je even voorzichtig moet zijn met het plaatsen van je persoonsgegevens / telefoon nummer op internet / markplaats :$

Maar is misschien oplossing?

Wijziging: je bent 15 :$ Sorry, nou dan begrijp je ut wel .... haha sorry nogmaals, soms praat ik hier met meiden van 8 jaar hhaha :)

aangepast door Fleurtje1985
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .