Spring naar bijdragen
Jacq2211

Ook ik ben van de partij

Recommended Posts

Hallo allemaal! Ik ben Jacqueline en woon samen met Harry, onze Brits Korthaar poezen, vogels, vissen en sinds afgelopen zondag met twee Thrianta konijnen. Wat een geweldige beesten! Ze heten Fred en Wilma, naar de Flintstones:yes: Een echte dierentuin hebben we dus:mdr:

Harry heeft al eens Konijnen gehad, maar voor mij is het allemaal nieuw. Ik vond hier zo veel informatie dat ik hier regelmatig terug kwam. Vandaar dat ik me ook maar even voorstel, wel zo leuk toch?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heel mooi hok

Mooie poezen ook :he:

De konijnen komen niet bij een opvang of asiel vandaan, omdat ze daar bijna nooit te vinden zijn ;-)

Ze wonen in een buitenhok met ren en een eigen zandbak in de ren. Kijk maar!

P1060053.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welkom!

Wat bedoel je precies met dat konijnen bijna nooit in een opvang of asiel te vinden zijn?

Er bestaan namelijk enorm veel konijnenopvangen in NL,op Bunnybunch is er een hele lijst van:$

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Welkom!

Wat bedoel je precies met dat konijnen bijna nooit in een opvang of asiel te vinden zijn?

Er bestaan namelijk enorm veel konijnenopvangen in NL,op Bunnybunch is er een hele lijst van:$

Jaaaa dat weten we hoor! Wij wilden alleen graag Thrianta Konijnen en die zitten daar helaas bijna nooit:clown:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites