Pucks Geplaatst: 18 september 2011 Delen Geplaatst: 18 september 2011 Leuk om Lennard zo te volgen! Hij heeft het duidelijk goed bij jou! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sher Geplaatst: 18 september 2011 Delen Geplaatst: 18 september 2011 Ik vind het ook geweldig om te zien hoe hij nu met een sprong zijn hok in gaat. Die is duidelijk helemaal aan het goede leven gewend nu. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 18 september 2011 Auteur Delen Geplaatst: 18 september 2011 Dank jullie wel allemaal Ja hij pakt het trappetje blijkbaar liever via de zijkant met 1 grote sprong Maar hij weet de weg goed te vinden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 19 september 2011 Delen Geplaatst: 19 september 2011 Wat een leuk stel blijft het toch Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renee19 Geplaatst: 19 september 2011 Delen Geplaatst: 19 september 2011 Echt geweldig om ze samen te zien Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
katoentje Geplaatst: 19 september 2011 Delen Geplaatst: 19 september 2011 aaahhh super he ,,, mooi dame,, echt klasse , succes verhalen :mdr: geweldig hoe die lag te slapen met zn koppie buiten de deur.zo voel ik me ook wel is :beurk: na een nachie kroeg :duivel: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 4 oktober 2011 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2011 Het gaat nog steeds goed met Lennard,Ik ben vandaag wel voor de zekerheid naar de dierenarts geweest omdat ik vind dat hij nog steeds kwijlt op z'n eten. In ieder geval is z'n bakje altijd vies na het eten. Maar ik heb zelf ook in z'n mond mogen kijken en hij heeft een prachtige rij tanden en kiezen. Dus misschien is ie gewoon een kliederkont. Hij was wel weer iets aangekomen en de dierenarts vond dat hij nu wel mooi op gewicht is. Met Jet gaat ook alles goed, al vind ik wel dat zij veel rijdt op Lennard.. dus ik heb zo het vermoeden dat die van het voorjaar iets kwijt gaat raken. Hij wordt dan even boos en dan is ze weer klaar, hij bijt niet eens. Dus het is niet heel ernstig. Droppie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 6 oktober 2011 Delen Geplaatst: 6 oktober 2011 Ja een voorbeeldige echtgenoot :love:Ja als ze te veel last krijgt van der hormonen is het lastigEn fotos zijn nog steeds welkom Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluis04 Geplaatst: 6 oktober 2011 Delen Geplaatst: 6 oktober 2011 fijn dat het nog steeds goed gaat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 20 oktober 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2011 Nou... ik moest ff graven waar dit topic was gebleven maar ik heb hem weer gevonden.Zondag weer wat foto's gemaakt van meneer en mevrouw. Hij vond m'n pantoffel wel interessant, (Jet zit bij z'n kont trouwens, lijkt net of ie een rare poot heeft daar maar die is van haar )Hij vroeg zich af wat ik van m moest Jetje Billen!! Dit was het weer even [edit] sinds wanneer tellen smileys ook als afbeeldingen??? Ik krijg de melding dat ik 13 afbeeldingen heb, terwijl ik maar 7 foto's heb geplaatst?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 20 oktober 2011 Delen Geplaatst: 20 oktober 2011 Het blijft een leuk stel :love: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fleurtje1985 Geplaatst: 21 oktober 2011 Delen Geplaatst: 21 oktober 2011 Ziet er goed uit!Je geniet zichtbaar van het mooie koppeltje Lucky you! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 21 oktober 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2011 Nou... helaas is het gisteren en vanmorgen finaal fout gegaan. Het ging echt heel goed tussen die 2, maar nu heeft Lennard, Jet zodanig toegetakeld dat ze bijna 30 hechtingen heeft. Ik weet niet zo goed wat ik er nu mee moet doen :( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fleurtje1985 Geplaatst: 21 oktober 2011 Delen Geplaatst: 21 oktober 2011 Ik las je andere topic idd, maar wat naar!!!Wat je zou kunnen overwegen is: Jet laten helpen, en dan een herkoppeling? Ik vind het zo erg voor je!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
KoekjeErbij Geplaatst: 21 oktober 2011 Delen Geplaatst: 21 oktober 2011 Wat lief ! hij ziet er heel goed uit! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 22 oktober 2011 Delen Geplaatst: 22 oktober 2011 Ik denk dat je haar nu toch binnen moet houden Kan je haar laten helpen misschienEn in het voorjaar weer koppelenWat balen zeg Bel Hannie anders even Nou... helaas is het gisteren en vanmorgen finaal fout gegaan. Het ging echt heel goed tussen die 2, maar nu heeft Lennard, Jet zodanig toegetakeld dat ze bijna 30 hechtingen heeft. Ik weet niet zo goed wat ik er nu mee moet doen :( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.