Ga naar inhoud

Lennard, de lotharinger

Domino
 Delen

Aanbevolen berichten

• Reacties 190
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

• 2 weken later...

Het gaat nog steeds goed met Lennard,

Ik ben vandaag wel voor de zekerheid naar de dierenarts geweest omdat ik vind dat hij nog steeds kwijlt op z'n eten. In ieder geval is z'n bakje altijd vies na het eten. Maar ik heb zelf ook in z'n mond mogen kijken en hij heeft een prachtige rij tanden en kiezen. Dus misschien is ie gewoon een kliederkont.

Hij was wel weer iets aangekomen en de dierenarts vond dat hij nu wel mooi op gewicht is.

Met Jet gaat ook alles goed, al vind ik wel dat zij veel rijdt op Lennard.. dus ik heb zo het vermoeden dat die van het voorjaar iets kwijt gaat raken. Hij wordt dan even boos en dan is ze weer klaar, hij bijt niet eens. Dus het is niet heel ernstig. :) Droppie :love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Nou... ik moest ff graven waar dit topic was gebleven :) maar ik heb hem weer gevonden.

Zondag weer wat foto's gemaakt van meneer en mevrouw.

Hij vond m'n pantoffel wel interessant, (Jet zit bij z'n kont trouwens, lijkt net of ie een rare poot heeft daar maar die is van haar ;) )

Foto-4HBTOSQS.jpg

Foto-SUXR3GDO.jpg

Foto-YFQT343A.jpg

Hij vroeg zich af wat ik van m moest

Foto-F3GHFNDA.jpg

Jetje

Foto-S7BCT7VR.jpg

Foto-BI7E3TCM.jpg

Billen!!

Foto-6PCRYC3F.jpg

Dit was het weer even ;)

[edit] sinds wanneer tellen smileys ook als afbeeldingen??? Ik krijg de melding dat ik 13 afbeeldingen heb, terwijl ik maar 7 foto's heb geplaatst??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je haar nu toch binnen moet houden

Kan je haar laten helpen misschien

En in het voorjaar weer koppelen

Wat balen zeg

Bel Hannie anders even

Nou... helaas is het gisteren en vanmorgen finaal fout gegaan. Het ging echt heel goed tussen die 2, maar nu heeft Lennard, Jet zodanig toegetakeld dat ze bijna 30 hechtingen heeft.

Ik weet niet zo goed wat ik er nu mee moet doen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .