Fleurtje1985 Geplaatst: 7 augustus 2011 Delen Geplaatst: 7 augustus 2011 Was op vakantie geweest, en daardoor even afgehaakt van het forum. Maar: WAT EEN VERSCHIL!Als zijn oude baasjes dit eens zagen haha! Wat een voortgang heeft ie gemaakt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gijssie Geplaatst: 7 augustus 2011 Delen Geplaatst: 7 augustus 2011 Wauw, wat een verschil, het is echt een prachtig konijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 7 augustus 2011 Delen Geplaatst: 7 augustus 2011 Loop helemaal vooruit op de zaken :wink2::wink2::wink2::wink2::wink2::wink2: Maar dit is zo een leuke vriendin voor hem :cool: Hahaahahhahhahahahahahahhaah Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesss Geplaatst: 7 augustus 2011 Delen Geplaatst: 7 augustus 2011 Haha, dat zou inderdaad een match made in heaven zijn!Wat een wereld van verschil tussen die twee foto's. Als dat geen goed werk is, weet ik het ook niet meer! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JOEPENKOOS Geplaatst: 7 augustus 2011 Delen Geplaatst: 7 augustus 2011 WOW hij doet het echt goed:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 7 augustus 2011 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2011 Dank jullie wel *bloos* M'n vriend noemt hem al onze bourgondiër omdat ie zo van eten houd Ik ga proberen dat hij zo snel mogelijk gecastreerd en geënt kan worden. En dan kunnen we eens kijken voor een leuke meid voor hem Ze ziet er wel leuk uit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 8 augustus 2011 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2011 Nou..... morgen is het zo ver!! Dan gaat ie verder als balloze kerel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 8 augustus 2011 Delen Geplaatst: 8 augustus 2011 Nou succes morgen En Lennard het is voor je eigen bestwil hoor:lol: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sher Geplaatst: 8 augustus 2011 Delen Geplaatst: 8 augustus 2011 Nou nog een laatste foto van toen hij nog een echte vent was. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 8 augustus 2011 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2011 Mag ik die morgenochtend maken? het is nu al donker buiten en dan ziet ie de eerste komende tijd niks door de flits. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sher Geplaatst: 8 augustus 2011 Delen Geplaatst: 8 augustus 2011 Jaaaaa, morgen een foto van Lennard, daar hoopte ik al op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niek Geplaatst: 8 augustus 2011 Delen Geplaatst: 8 augustus 2011 Mag ik die morgenochtend maken? het is nu al donker buiten en dan ziet ie de eerste komende tijd niks door de flits. Ja, oké dan .. morgen mag ook! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
danilina Geplaatst: 9 augustus 2011 Delen Geplaatst: 9 augustus 2011 waar is de fotooo??? ik wil 'm zien!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 9 augustus 2011 Delen Geplaatst: 9 augustus 2011 Hoe is het met lennard ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 9 augustus 2011 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2011 Het is allemaal goed gegaan. Ik ben net thuis uit m'n werk en heb hem meteen opgehaald. Heb net een foto gemaakt en hij zat nog wat suf te kijken. Totdat ik wat voer voor z'n neus hield, toen was ie meteen wakker Ik ben vanmorgen in m'n haast echt vergeten de foto te maken :( maar ik zal zo nog even nieuwe maken van hem. Ze vonden hem heel erg leuk bij de dierenarts Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 9 augustus 2011 Delen Geplaatst: 9 augustus 2011 Hij heeft overal fans :clown: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 9 augustus 2011 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2011 Hier nog een paar foto's van vanavond, hij kijkt niet zo wakker maar hij heeft al gegeten en z'n eerste (stinkende) keutels heeft hij ook al gedaan. Hij zit even tijdelijk in een te klein hok, maar dat is maar voor een paar dagen, totdat de wondjes goed genezen zijn. Dan gaat hij weer naar buiten toe. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 9 augustus 2011 Delen Geplaatst: 9 augustus 2011 Nou fijn dat hij alweer eetHij ziet er goed uit hoor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sher Geplaatst: 9 augustus 2011 Delen Geplaatst: 9 augustus 2011 Ik vind ook dat hij er prima uit ziet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
katoentje Geplaatst: 9 augustus 2011 Delen Geplaatst: 9 augustus 2011 ach gosss,, ik vond heel zielig toen ik pixel weer ophaalde,, een hondje kun je nog troosten he , en zon beestje ja eigenlijks niet ,, nou superrr en over paar week een lekker weifie dr bij :mdr: ben zoooo benieuwt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niek Geplaatst: 9 augustus 2011 Delen Geplaatst: 9 augustus 2011 Fijn dat het zo goed gegaan is en wat ziet hij er geweldig uit! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 11 augustus 2011 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2011 Kleine update, het gaat goed met hem gisteren vond ik de balzakjes nog ietsje gezwollen maar vanavond zag het er heel mooi rustig uit. Ze beginnen al te slinken. Hij is ook heel druk met z'n hobby bezig steeds (ETEN) Wanneer zou hij weer naar buiten kunnen denken jullie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fleurtje1985 Geplaatst: 12 augustus 2011 Delen Geplaatst: 12 augustus 2011 Ja zo'n mannetje is erg over het algemeen wel sneller boven op dan een vrouwtje Waar ga je je tweede nijntje vandaan halen? Weet je al of het een Lotharinger wordt? * Ik dacht gelijk aan een Lotharinger met andere kleuren aftekening * maar goed, ik zou ook dolgraag nog een nijntje der bij willen.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 12 augustus 2011 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2011 Ik heb hem weer naar buiten gedaan, het was mooi weer en hij is een stuk blijer buiten. De wondjes zien er keurig uit en hij heeft er naar mijn mening geen last van. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stampyy Geplaatst: 14 augustus 2011 Delen Geplaatst: 14 augustus 2011 Wat ziet hij er goed uit zeg! En 't is een knapperd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.