Renee19 Geplaatst: 23 juli 2011 Delen Geplaatst: 23 juli 2011 :yipi: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 27 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2011 Het gaat nog steeds goed met hem. Hij gaat er steeds weer beter uitzien en ik begin ook weer spieren te voelen :D:D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niek Geplaatst: 27 juli 2011 Delen Geplaatst: 27 juli 2011 Toevallig nog nieuwe foto's? :mdr: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 28 juli 2011 Delen Geplaatst: 28 juli 2011 Ja fotooossssssssssssssssssssssssssssss Hahahahahahahahahhha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lindeENco Geplaatst: 28 juli 2011 Delen Geplaatst: 28 juli 2011 wat een mooi konijn! echt goed dat je hem gered hebt :cool: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 28 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2011 Ik zal wel even wat foto's gaan maken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niek Geplaatst: 28 juli 2011 Delen Geplaatst: 28 juli 2011 Zal straks weer even in dit topic kijken voor de foto's! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 28 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2011 Daar zijn ze dan zo, dit waren er weer van van vandaag, bij die ene kan je z'n achterkant ook wel mooi zien. Ik vind z'n vacht echt stukken beter aanvoelen als eerst. Hij is lekker zacht. In het begin is hij altijd nogal wat schichtig maar wat korrels SS halen hem vaak wel over de streep heen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sher Geplaatst: 28 juli 2011 Delen Geplaatst: 28 juli 2011 Ik vind hem hier eigenlijk alweer een gewoon konijn. :goed:Wel een mooi konijn hoor, voor je me verkeert begrijpt. :mdr: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
saskiaa Geplaatst: 28 juli 2011 Delen Geplaatst: 28 juli 2011 Wauw wat super werk verricht je! Wat een verschil met die eerste foto's! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 28 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2011 Ja je bedoeld qua omvang enzo? Ik heb net even naar het verschil zitten kijken.Toen ik hem 1 dag had.En nu, hier heeft hij bijna dezelfde houding. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
saskiaa Geplaatst: 28 juli 2011 Delen Geplaatst: 28 juli 2011 Jeetje! Wat een verschil als je ze zo bij elkaar houd. Is ie nu al op goed gewicht? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 28 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2011 Ik ben vorige week teruggeweest naar de dierenarts en toen woog hij precies 4 kg. Nog ongeveer een halve kilo erbij en dan vond ze hem op een mooi gewicht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niek Geplaatst: 28 juli 2011 Delen Geplaatst: 28 juli 2011 Wauw, wat een prachtig dier is het toch en wat een verschil met eerst! Ik vind dit overigens echt een prachtige kleur wat hij heeft! Vind het mooier als een zwart/witte. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 28 juli 2011 Delen Geplaatst: 28 juli 2011 Wat wordt hij mooi :mdr: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wabbit Geplaatst: 29 juli 2011 Delen Geplaatst: 29 juli 2011 Hij wordt inderdaad mooi, volgens mij ziet zijn vachtje er ook een stuk beter uit....meer glans en beter aansluitend. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Elvje Geplaatst: 29 juli 2011 Delen Geplaatst: 29 juli 2011 Wat een verschil! En wat is 'ie mooi zo! En wat heerlijk voor 'm dat hij zo opknapt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 29 juli 2011 Delen Geplaatst: 29 juli 2011 Wat moet deze vent blij zijn dat hij nu bij jou is!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renee19 Geplaatst: 30 juli 2011 Delen Geplaatst: 30 juli 2011 Wat een mooie vent zeg die is het opgeknapt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
brenniiej Geplaatst: 30 juli 2011 Delen Geplaatst: 30 juli 2011 waauww wat goed.. hij ziet er echt goed uit!! wat rrn verschil zeg:O Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gwentje Geplaatst: 30 juli 2011 Delen Geplaatst: 30 juli 2011 Wat mooi! Je hebt het heel goed gegaan baasje van Lennard! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
katoentje Geplaatst: 30 juli 2011 Delen Geplaatst: 30 juli 2011 zo dan!!! das nogal een verschil , prachtig istie geworden , je moet wel apetrots zijn:wink2: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 1 augustus 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2011 hihi ja dat ben ik ook wel een beetje Binnenkort gaat hij voor castratie en daarna laat ik hem inenten. En dan is ie klaar voor een vriendin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jeannine Geplaatst: 1 augustus 2011 Delen Geplaatst: 1 augustus 2011 Mooi mannetje zeg! Wat een verschil , die foto's. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wizzeke Geplaatst: 1 augustus 2011 Delen Geplaatst: 1 augustus 2011 Wowie!! Wat een verschil!!Veeeeel beter nu :yes::goed: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.