Domino Geplaatst: 9 juli 2011 Delen Geplaatst: 9 juli 2011 Om het algemene forum niet met allerlei foto's te blijven spammen maak ik hier maar even een topic aan.Het gaat dus over Lennard, de lotharinger die op marktplaats stond. Ik zal hier proberen regelmatig foto's te plaatsen van hem. Dit was het topic waar het verhaal in staat: http://www.bunnybunch.nl/community/algemene-vragen/51522-naamloos-konijn.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fleurtje1985 Geplaatst: 9 juli 2011 Delen Geplaatst: 9 juli 2011 Present!! Ik ben vanaf heden helemaal aangehaakt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sher Geplaatst: 9 juli 2011 Delen Geplaatst: 9 juli 2011 Zo, dit ga ik dus volgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 9 juli 2011 Delen Geplaatst: 9 juli 2011 Hier nog een trouwe fan van lennard :mdr:Hij moest eens weten al die dames die hem graag zien Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gwentje Geplaatst: 9 juli 2011 Delen Geplaatst: 9 juli 2011 Hier fan van Lennard! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niek Geplaatst: 9 juli 2011 Delen Geplaatst: 9 juli 2011 Hier ook een fan! Ga het topic zeker volgen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bertje Geplaatst: 9 juli 2011 Delen Geplaatst: 9 juli 2011 en nog een fan!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pucks Geplaatst: 9 juli 2011 Delen Geplaatst: 9 juli 2011 Wat goed dat je hebt opgehaald. Je mag trots zijn op jezelf! Veel succes met hem en ik ga je zeker volgen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 9 juli 2011 Delen Geplaatst: 9 juli 2011 Wat een lieffie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
molly Geplaatst: 9 juli 2011 Delen Geplaatst: 9 juli 2011 Wat een leukerd zeg, wat goed dat je hem opgehaald hebt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JOEPENKOOS Geplaatst: 9 juli 2011 Delen Geplaatst: 9 juli 2011 lennard krijgt een super huisje bij jou,hij zal niet weten wat hem overkomt:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fleurtje1985 Geplaatst: 9 juli 2011 Delen Geplaatst: 9 juli 2011 Klinkt heel vreemd, maar mijn vriend vindt bb beetje gek Toen ik hem Lennard liet zien werd hij enthousiast! Mocht mijn Fleurtje vrijgezel raken.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
danilina Geplaatst: 9 juli 2011 Delen Geplaatst: 9 juli 2011 ik ga dit topic zeker volgen! want wat is Lennard een knappert. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 10 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 juli 2011 Dank jullie wel allemaal Vanmiddag in de zon lag hij languit:Toen merkte hij ons op (dat groene draadje zit er, omdat ik niet weet hoe goed hij is in ontsnappen )En even kijken of ik wat lekkers voor m had Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fleurtje1985 Geplaatst: 10 juli 2011 Delen Geplaatst: 10 juli 2011 Op die tweede foto ziet hij er enthousiast uit! Lijkt mij een vriendelijk kereltje! Is het de bedoeling dat hij binnen nu en een maandje ofzo bij je andere nijnen komt? Of blijft hij nog eventjes alleen?Ik vind hem aardig overkomen en niet angstig, klopt dat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 10 juli 2011 Delen Geplaatst: 10 juli 2011 Wat een verschil toch alHij kijkt weer blij de wereld in :he: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sher Geplaatst: 10 juli 2011 Delen Geplaatst: 10 juli 2011 Dat arme lieve ding is natuurlijk extra blij met alle eten dat hij krijgt. Dan nog wat ruimte om rond te lopen en hij heeft het gevoel dat hij in de hemel is terecht gekomen. Hij ziet er inderdaad heel lief uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mice Geplaatst: 10 juli 2011 Delen Geplaatst: 10 juli 2011 wat een schatje! hij kijkt ook blijer dan op die advertentie! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Elvje Geplaatst: 10 juli 2011 Delen Geplaatst: 10 juli 2011 Wauw, hij ziet er een stuk opgewekter uit, wat een mooierd is het zo! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niek Geplaatst: 10 juli 2011 Delen Geplaatst: 10 juli 2011 Hij ziet er idd al beter uit! Ik vind het echt een prachtig dier! Behalve dan dat hij nog veel te mager is, maar dat komt vast ook wel weer goed en dat is hij nog mooier! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
brenniiej Geplaatst: 10 juli 2011 Delen Geplaatst: 10 juli 2011 wauww wat ziet hij er goed uit!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wabbit Geplaatst: 10 juli 2011 Delen Geplaatst: 10 juli 2011 Mooie nijn:mdr: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 10 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 juli 2011 Hij is op zich heel erg lief maar nog wel ietsje schichtig. Als je bij hem in de buurt komt kijkt ie wel even wat je komt doen. Maar als je hem wat lekkers geeft, of uberhaubt iets te eten, is het al snel goed Ik heb hier ook een voedster zitten die nog vele malen banger is. Ik wil hem nog niet naast m'n eigen konijnen zetten, hij is nog een echte ram, dus ik wil hem eerst gecastreerd hebben. Maar dan moet hij weer eerst op gewicht zijn. Want de voedster die daar zit, heeft alles nog (als jullie begrijpen wat ik bedoel )We hebben z'n ruimte voor vandaag even wat groter gemaakt en hij loopt allemaal binkies te maken zo grappig om te zien! Maar hij is er ook weer bij gaan liggen, houdt wel in dat ie totaal geen spieren en conditie heeft. Na wat hulp uit z'n hok gekomen en lekker aan een wortel Wel of niet eruit??Wel erg interessant allemaal hierzo Ken ik jou??Halloooo! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 10 juli 2011 Delen Geplaatst: 10 juli 2011 Wat een leukerd:) fijn dat ie bij jou een huisje heeft gevonden:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
katoentje Geplaatst: 10 juli 2011 Delen Geplaatst: 10 juli 2011 nou zag de topic,, en ga het volgen natuurlijk,, je ziet hem opknappen nu die bij jou zit,, super hoor dikke pluim Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.