Ga naar inhoud

ren bouwen voor mijn school

Aanbevolen berichten

In het forum over ratten en muizen heb ik gezegd hoe slecht de dieren het hebben bij mij op school, daarom even een link:

http://www.bunnybunch.nl/community/muizen-ratten/50114-rat-krabt-heel-erg-veel.html

Nu heb ik mijn leraar over kunnen halen om mij een ren te laten ontwerpen om in de dierenweide te bouwen :) Ik heb al hele leuke dingen bedacht, iemand nog leuke ideeën?

Ik heb álle ruimte!

Ps. Er komen veel cavia's in, en één konijn die op het moment alleen zit.

Mijn idee is om de leerlingen die iedere dag les hebben, de cavia's en het konijn zindelijk te laten maken, door middel van een module --> opdracht die ene paar weken duurt.

Is het zindelijk maken gelukt, dan mogen ze hun dier in de ren zetten. Dit alles moet gebeuren in de zomer omdat het temperatuurverschil dan minimaal is.

Groetjes,

Kim! :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou dan meerdere panelenrennen op zeil zetten, waar ze een paar uur in mogen loslopen en aan het einde van de dag het zeil schoonmaken. Of is dat geen optie? Ik weet niet hoe je het anders wilt doen als de cavia;s niet zindelijk te maken zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou, sorry, maar ik vind mijn caafs behoorlijk zindelijk.

Ze plassen en poepen namelijk alleen maar in het binnenhok en in het toiletje (en onder ren, want het is erg leuk om daar een zooitje van te maken en dan erin te gaan liggen...)

Ik vind voor de rest zelden keutels van de caafs in het hok.

De konijnen daarin tegen nemen niet de moeite om even naar hun toilet te hupsen

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .