Ga naar inhoud

rozenblaadjes gevaarlijk of niet??


Joan

Aanbevolen berichten

Hallo,

afgelopen weekend hebben wij de ren die aan het konijnenhok zit, een klein stukje verplaatst. Nu hangt er alleen wel een tak met rozen overheen, die zo af en toe eens een blaadje laten vallen (en straks een heleboel.....).

Ik zie dit niet in de lijst van veilige, maar ook niet van giftige planten staan.....

Mijn grijze konijnemannetje wilde gisteren toch wel een blaadje proberen, maar heb het voor de zekerheid maar voor zijn neus weggepakt.....

Zijn rozenblaadjes veilig voor konijnen of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klaprozen mogen ook? Wij hebben namelijk een heel veld vol staan een paar straten verderop, en als ze ze lekker vinden ga ik die zeker wel geven! (wees niet bang, het is zo'n groot veld dat de bloemen midden op het veld geen last hebben van het (niet drukke) verkeer:))

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had een mooie rozen struik, nou 1 week en jack en victoria hadden hem om en kaal:P

ze eten hier de steel, bladeren en bloemen niks aan de hand!!

alleen mocht je je rozen willen behouden zou ik als ze bij de stam kunnen een gaas erom spannen, dan anders kappen ze hem om,

en geloof me dat hebben ze hier al gedaan de hufters:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie antwoorden.

Ik zal mijn nijntjes lekker laten smikkelen van alle blaadjes die op de grond vallen:yes:. De rest van de struik krijgen ze niet!:he:

Hier krijgt hij het ook alleen als ze zijn uitgebloeid, zowel uit de tuin als uit de vazen. Mijn moeder vond het niet zo leuk dat er een konijn over de bank hing om aan de verse rozen in de vaas te kunnen geraken :he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .