Spring naar bijdragen
Toontje24

Vragen over trimmer/ tondeuse voor Teddy Dwerg konijntjes!

Recommended Posts

Hallo allemaal!

Ik heb 2 lieve Teddy Dwerg konijnen van nu anderhalf jaar oud. Ondanks veelvuldig kammen zijn klitten niet te voorkomen. Aangezien ze met z'n 2en in een hok zitten, likken ze elkaar bijna voortdurend schoon, maar daardoor gaat speeksel in hun vacht klitten.

Ik heb ze beide al eens laten scheren bij de dierenarts, maar we willen nu zelf een trimmer/ tondeuse kopen, zodat we het zelf kunnen bijhouden.

Welke trimmer/ tondeuse is geschikt?? Waar kan ik die kopen/ bestellen??

Alvast bedankt voor de reacties!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ook eens geprobeerd mijn teddy dwergjes te scheren maar helaas kon mijn pas nieuw gekochte tondeuse er ook niet doorheen!

Misschien dat een hele dure tondeuse erdoorheen komt:P heb geen flauw idee maar teddy haren zijn ook veel zachter als honden haren

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Knippen werkt beter. is even meer werk, maar beter voor de vacht en minder stressvol voor het beestje. Een DA doet ze meestal ook onder narcose. Het is even werk maar het kan heel mooi gebeuren. Wilde zeggen ik wil het wel voor je doen in de opvang. Kost je een tientje, maar is een beetje ver weg:p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .