Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoii

Ik ben 15 en wil een konijnenhok kopen voor mijn konijntje, alleen wil ik vragen of er iemand ervaring heeft met dit hok?

foto795_nr1.jpg

Mij lijkt het een heel mooi en fijn hok, maar ik weet het niet zeker.

Én hebben jullie tips om mijn ouders over te halen mij dit hok te laten kopen?

Groetjes kim :)

O ja; Mijn konijn zit alleen ja, maar ikheb al heel erg veel topics geopend in het verleden met vragen hoe ik ze over kan halen en dit en dat, maar mijn ouders zijn hierover heel erg koppig, en ik krijg ze gewoon niet zover. Dus aub geen commentaar hierop.. :$

aangepast door Emilyrose
link verwijderd, zie regels
Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi, ik heb dit hok, en moet zeggen dat er niet heel erg blij mee ben. De ruimte beneden regent/sneeuw in, en de boven ruimte is door de trap die daar uitkomt erg klein. We hebben een zijkant dicht gemaakt tegen de tocht, en de andere kant opengemaakt om daar een nachthok aan te schuiven.

Vind het hok ook niet fijn om schoon te maken.

Ik weet niet of je er de ruimte voor hebt, maar misschien ben je goedkoper uit als je een hok met een etage kunt kopen (zelf een trapje naar buiten maken) en daar een ren omheen bouwt zodat je nijn lekker naar buiten kan. Tti's dan maar dat ze een droge plek hebben ingeval van nat weer.

Link naar bericht
Delen op andere sites

ja, dat hok lijkt me inderdaad niet erg handig schoon te maken..

maar in ieder geval goed dat je een groter hok neemt, ik weet trouwens nog niet hoe je je ouders kunt overhalen. het is mij zelf ook nooit gelukt, een konijn erbij of een nieuw hok.. maar toen ik zij dat ik een hok besteld had (was niet zo) toen leek het dat mijn moeder het op zich wel oke vond.. maar als ik een nieuw hok zou nemen zou ik proberen een grotere aan te schaffen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .