Ga naar inhoud

Konijnen en schoonmaak azijn?


Nicky_the

Aanbevolen berichten

Hoi,

Weet iemand of konijnen ziek kunnen worden van schoonmaakazijn en/of de geur van schoonmaak azijn?

Mijn buurvrouw heeft voor de 2e keer deze zomer haar tuin ondergesproeid met schoonmaakazijn... Het loopt onder de schutting door in mijn tuin en stinkt enorm!

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou helpen tegen mieren (die uit haar boomschors vandaan komen), tegen de groene aanslag op de tegels (veroorzaakt door de ontlasting van haar hond die ze laat liggen) en tegen onkruid..

Maar hier gaat het dus om pure, onverdunde schoonmaakazijn. Doe jij daar de toiletten mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe daar de kooi ook mee. Wel goed naspoelen. En ik heb een plantenspuitje waar een klein beetje in opgelost zit in water wat ik op plekken spuit waar de konijnen te veel zitten te knagen, want dan smaakt het vies en houden ze er eerder mee op. Je moet wel zorgen dat het niet in hun oogjes kan komen, want het is niet geod voor de slijmvliezen. En ze vinden het inderdaad vies ruiken, maar denk dat het verder geen kwaad kan. Of sproeit ze zo erg dat ze het inademen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vorige keer stonk het echt enorm, toen kreeg ik er een zere keel van (ik ben dan ook gevoelig op mijn keel), nu viel de stank wel mee. De vorige keer heeft het een week lang gestonken. De konijnen hebben toen ook een periode binnen gestaan. Toen ik ze weer buiten zette werden ze ineens ziek, nu lijkt dat een haarbal geweest te zijn. Ze zijn nog herstellende, zie mijn andere topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .