Ga naar inhoud

Konijn en cavia !

AnoukAnimallover
 Delen

Aanbevolen berichten

het kan wel maar ik zou hetn iet doen cavias en konijnen spreken elkaars taal niet he dus ik denk dat je de cavia het blijst maakt met een cavia vriendje

ik heb hier zelf wel een cavia tussen de konijnen rondlopen waar ik nog op zoek voor ben naar een vriendje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een caafje gehad bij mijn konijntjes , en dit gaf eigelijk niet echt een probleem. maar waarom zou je geen 2de caafje meer bijnemen? want ik denk toch als je er een mannetje bijzet er niet zoveel problemen onstaan , mits er geen vrouwtjes in de buurt zijn.

succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb thuis ook wel een cavia en konijn maar dat is met pure toeval een leuk stel geworden.. (ik heb ze niet bij elkaar gezet, daar hebben ze zelf voor gekozen)

Ik raad je echt aan om een cavia erbij te nemen inplaats van een konijn.. een konijn is veel sterker als een cavia, en als ik dan denk aan de problemen die ervan kunnen komen.. je cavia zal meer hebben aan een soortgenootje..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou ook binnen de soortgenootjes blijven als je dan toch de keuze hebt.

GA eens langs een opvang. Daar vind je vast een leuk soortgenootje voor je caafje en de koppeling kan je daar alvast op gang zetten.

Denk er wel aan je caaf te laten helpen om nestjes te vermijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .