Spring naar bijdragen
Evee

Hamsterbal

Recommended Posts

Ik snap wel dat je geshokkeerd ben maar realiseer je wel dat het niet echt is! Tenminste dat neem ik aan, anders is het pure dierenmishandeling en dat kunnen ze in een reclame niet maken (denk aan rechtzaken enz)!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ja idd echt of niet echt, het maakt me geen verschil.

Dat je zoiets durft bedenken alleen al. Je moet maar eens denken aan hoe kindjes daardoor beïnvloed worden.

Hoeveel kleuters denken wel niet dat dit nu kan (sorry ben een kleuterleidster) en gaan thuis ook eens voetballen met hun hamsterbal ofzo.

Hier is overlaatst een campagne geweest over reclame en hoe het kinderen dingen doet geloven.

Zelf kinderen van 12jaar dachten dat er uit de fles van Meneer Proper echt zo'n mannetje kwam.

De mensen van de campagne hadden toen een reclamefilmpje gemaakt van een "huisnijlpaard" dat ging zwemmen enzo in de huisbewoner zijn koffietas en dan waren ze naar een echt nijlpaard gaan kijken en die kinderen geloofden eerst dat het huisnijlpaard bestond totdat de producenten hen toonden hoe zo'n filmpje kon gemaakt worden.

Erg vind ik die dingen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik ben het wel een beetje met je eens cynne, zo had ik er zelf nog niet over nagedacht.. kwam ook echt niet in me op dat kinderen zo kunnen denken

niet slim neej, das zeker!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .