Spring naar bijdragen

DVD bij droogvoer

Recommended Posts

Mijn schoonmoeder geeft haar cavia Beaphar Care+ droogvoer en hierbij zat een DVD die ik heb gekregen.

De DVD gaat over de beste verzorging van knagers. Hierbij moet u denken aan het dierenverblijf, verzorging, voeding en ziekte. Er worden ontzettend veel handvatten gegeven om uw knagers optimaal te kunnen verzorgen! De bijbehorende producten, verkrijgbaar in uw dierenspeciaalzaak, komen uiteraard ook in beeld. De betreffende DVD met als titel “De Wereld van Knaagdieren en Konijnen” wordt middels een sticker bevestigd aan de Care+ actieverpakkingen. Bij aankoop van Care+ ontvangt u deze DVD GRATIS! Voor deze actie geldt op=op, dus wees er snel bij!!

Het jammere eraan vind ik dat er weer iets van een liksteen aan de tralies werd bevestigd voor een konijn. Bah!! Ik kan daar zo kwaad om worden en dan zetten ze zoiets op een DVD waar waarschijnlijk kinderen naar gaan kijken om te leren hoe ze voor hun knagertje moeten zorgen. :(

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zag laatst een aflevering van Pets 101 op Animal Planet over kleine huisdieren, waaronder konijnen.

Was een goede aflevering.

Er werd in verteld dan konijnen een jaar of 8-12 kunnen worden, dat het geen knuffels zijn, dat casteren een goed idee is voor de gezondheid van het konijn en om overpopulatie te voorkomen, dat een konijn medische zorg nodig heeft, dat konijnen ruimte nodig hebben, dat konijnen groepsdieren zijn etc.

Als kinderen een filmpje over konijnen willen zien, dan zou ik voor dat filmpje hebben gekozen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, die heb ik ook gezien! Al dacht ik dat het enige wat me tegenviel was dat ze niet over het belang van het samen houden van konijnen gesproken hebben, maar dat weet ik niet zeker meer, nu jij dit zo zegt..

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ja, die heb ik ook gezien! Al dacht ik dat het enige wat me tegenviel was dat ze niet over het belang van het samen houden van konijnen gesproken hebben, maar dat weet ik niet zeker meer, nu jij dit zo zegt..

Nu begin ik ook te twijfelen.

Er staat mij iets bij dat er iets gezegt werd over dat konijnen groepsdieren zijn en dat ze niet alleen kunnen worden gehouden(maar dat weet ik niet 100% zeker)

Ik heb het filmpje nog geprobeerd terug te zoeken maar kon het niet vinden op internet.

Link naar bericht
Deel via andere websites