Ga naar inhoud

Wat betalen jullie voor Science Selective?


Sjalot

Aanbevolen berichten

  • Reacties 127
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Een paar weken geleden heb ik het via www.petplanet.co.uk besteld en was daar zeer tevreden over! In drie dagen was het al binnen :)

2 zakken van 10 kilo voor 38pond + 10,50pond verzendkosten... In euro was het in totaal ongeveer €56. :party:

Klinkt interessant want volgens mij is die 10,50 verzendkosten een vast bedrag, dus het maakt niet uit hoeveel zakken je besteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit duur? Nee toch?

Supreme science selective 2 x 10 kg

Prijs: € 79.50

Kortingprijs: € 65.72

Exclusief konijnenvoer. Supreme science selective is een complete, uitgebalanceerde voeding voor kieskeurige konijnen. Het bevat alle voedingsmiddelen die konijnen nodig hebben, in een makkelijk eetbare brok. Vezelrijk, draagt bij aan een gezond afweersysteem, stimuleert kauwen en knagen > gezonde tanden, precies als het voedsel in hun natuurlijke omgeving. Verpakking: 10 kg.

bron: dierapotheker

Link naar reactie
Delen op andere sites

32.50 voor 10 kg. Gewoon in een dierenwinkel dus geen verzendkosten.

De winkel heet Merakal in Landgraaf. Vind het echt vreemd dat er zoveel prijsverschil zit tussen de verschillende winkels. Bij Pet's Place betaal ik hier toch echt 48,99 voor eenzelfde zak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat snap ik ook werkelijk niet. Merakal in Landgraaf is wel echt een heel lelijke winkel en je moet flink zoeken naar het voer maar het is echt precies dezelfde zak als ik bij Pet's Place kan kopen. En de nijns vinden het net zo lekker!

De moeite waard om wat verder te rijden in ieder geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee Loes...ik zie dat je ook uit Heerlen komt:)

Ik wist niet dat het daar zo goedkoop was. Ik ga het meestal halen bij Animal Plaza in Sittard maar vanaf nu dus niet meer.

Ik vraag mij wel af hoe het eigenlijk kan dat er zoveel prijsverschil inzit......

Mag ik weten wat de prijs is bij de animal plaza ?

Ik betaal voor 5kg €25,-.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tot eind mei gratis bezorgen v.a 25,00 euro orderbedrag. bij de PETSWORLD.NL

HEB IK NET EEN ZAK SS GEKOCHT MET 18 % KORTING EN BETAALD DUS 39.95,VIND IK GOEDKOOP.IN ONZE WINKEL KOST 48.85 PLUS MOET IK NOG MET FIETS NAAR HUIS BRENGEN :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het nu hier op bb gehaald en dat was 31,48 volgensmij en dat voor drie kilo

ik vond dat een stuk goed koper als in de winkel en het is nog makkelijk ook :D

de volgende keer haal ik denk ik wat meer kdenk iets van 10 kilo daar kan ik dan ook wat meer mee doen drie kilo is zo snel op :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .