danilina 10 Geplaatst: 23 mei 2011 Delen Geplaatst: 23 mei 2011 gefeliciteerd! ik hoop het voor je. mijn vader kijkt altijd naar auto's enzo , en dan zeg ik altijd, je heb toch een goeie auto, moet je er nou nog meer? jij bent ook nooit tevreden!! want hij zegt altijd dat ik nooit dank baar ben, omdat ik 4 jaar geleden een hamster wou. maar het helpt niet , hij zit nu weer op MP enzo naar auto's te kijken... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Melwit 60 Geplaatst: 23 mei 2011 Delen Geplaatst: 23 mei 2011 Bij mijn papa is de beste strategie om het rustig te vragen. Eerst verklaard die mij voor gek! Dan zeg ik gewoon oke ik snap het. En meestal als ik er dan niet meer over zeur. Gaat hij er over nadenken. En doet mn moeder een beetke haar best. En dan hoef ik niks meer te doen. En krijg ik ineens te horen dat het wel mag! (zo deed ik het ook toen ik vroeg of ik nog een nijn uit de opvang mocht halen) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
danilina 10 Geplaatst: 24 mei 2011 Delen Geplaatst: 24 mei 2011 tja dat lukt bij mij echt niet!! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
snuitje_pluisje 11 Geplaatst: 24 mei 2011 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2011 het lukt niet :'( Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.